De redactie van Dutchcowboys is te bereiken via redactie@dutchcowboys.nl
Ter ondersteuning van de “Philips, natuurlijk” campagne is er in samenwerking met Tribal DDB een Twitter competitie opgezet http://twitter.com/Philips_vs.
De community is gevraagd om creatieve en uitdagende ideeën te verzinnen om de superioriteit van Philips producten aan te tonen door ze aan dé ultieme test te onderwerpen. Twitteraars kunnen direct meedoen door een beschrijving van hun idee, beginnend met #Philips_vs, in maximaal 140 karakters te Twitteren. De jury, bestaande uit een product test team, een Twitter guru en wat medewerkers van Tribal DDB zal uiteindelijk één opmerkelijke uitdaging selecteren die Philips aan moet gaan. Deze ultieme product test zal worden verfilmd en geeft antwoord op de vraag of Philips echt alles aan kan?
De campagne site www.philipsvs.com toont real-time de laatste Twitter inzendingen. Verder zijn er nog wat virale films en video’s geplaatst op YouTube en Flickr om deelnemers te inspireren dat ene geniale idee te verzinnen.
Zo daagt Philips bijvoorbeeld de zon uit door te testen of het mogelijk is een haan midden in de nacht te laten ontwaken en kraaien, door gebruik te maken van een Philips Wake-up Light.
Meedoen met de competitie kan nog tot 10 juli. Overigens ontvangt de winnaar een Philips Cinema 21:9 TV.
Verder lezen over Campagne
Online22.02.2024
Versturen van intieme beelden loopt in 1 op de 50 gevallen verkeerd af
Waarom hanteert Rutgers geen gezond tweesporenbeleid in relatie tot sexting?Video19.02.2024
Podcast: Dit zijn de lichtpuntjes van Louis van Gaal
Marketing13.02.2024
Samen bouwen aan de liefde: dit is de Valentijnsdag Love Challenge
'De enige roos die nooit verwelkt’Online27.03.2023
Doe mee met de Alzheimer Challenge: leg 300 kilometer af in april
voor een toekomst zonder dementieGaming22.03.2023
Campagne #OneLove nu ook in FIFA 23
Alle spelers kunnen de actie supportenMedia22.03.2023
Havas+Lemz breidt uit met Havas Play
"Voor elk merk het juiste speelveld"Marketing16.02.2023
ChatGPT door KLM gebruikt in Valentijnsdagcampagne
resultaten zijn positiefOnline14.02.2023
Bizar nieuws dat echt waar is: Waddenvereniging voert slim campagne
Verder lezen over Philips
Entertainment22.02.2024
De OLED+959 is het nieuwe vlaggenschip van Philips TV
Met een helderheid van 3.000 nits, Ambilight Plus en meer!Gadgets09.01.2024
Philips komt met deurslot dat je toelaat op basis van je hand
Nieuws21.12.2023
Philips haalt honderden MRI-scanners terug wegens ontploffingsgevaar
Gadgets12.12.2023
Philips The One review: Is deze 4K-Ambilight TV goed genoeg?
Gadgets25.10.2023
Een pop-up barber op tramstation Leidseplein
Gadgets08.09.2023
Charmeoffensief van Matter: Nuki, Yale en Fritzbox! gaan ervoor
Gadgets05.09.2023
Doe jij geen oog dicht? Philips komt met nieuwe slaapkoptelefoon
Weg met gesnurkGadgets01.08.2023
Philips Hue krijgt nu ook beveiligingscamera’s
Verder lezen over Twitter
Social Media17.04.2024
Nieuwe X-gebruikers moeten straks betalen voor ze mogen posten
Social Media12.04.2024
Je kunt op X niet meer verbergen dat je voor de dienst betaalt
Social Media01.04.2024
X wil Not Safe For Work-communities toestaan
Technology25.03.2024
Neuralink gaat full circle voor Musk: man tweet met gedachten
Social Media16.03.2024
Deze week viral: Max Verstapp’une en Doctor Who
Social Media13.03.2024
X wil het plekje van YouTube innemen met lange video’s op tv
Social Media14.02.2024
Valentijnsdag 2024: de leukste nieuwtjes, tweets en inhakers
Ook voor ValentijnhatersSocial Media08.02.2024