Twitter lanceert self-service advertentieplatform

Twitter lanceert self-service advertentieplatform

Vorig artikel Volgend artikel

Twitter komt met een self-service advertentieplatform voor kleine en middelgrote bedrijven in Nederland, België en Luxemburg. Het platform biedt bedrijven de mogelijkheid hun zichtbaarheid op Twitter te vergroten door campagnes te creëren, te meten en verder te optimaliseren.

In April 2013 werd Twitter’s advertentieplatform al opengesteld voor kleine en middelgrote bedrijven in de V.S. Het platform is vanaf de lancering door duizenden bedrijven gebruikt om via de nieuwe campagne-mogelijkheden op Twitter met bestaande en nieuwe klanten in gesprek te treden. Het self-service platform helpt bedrijven met de verschillende advertentiemogelijkheden van Twitter, zoals promoted Tweets en promoted accounts. Bedrijven in het MKB segment kunnen nu op eenvoudige wijze het bereik van hun campagnetweets optimaliseren.

Marc de Vries, Country Manager Twitter Benelux: “We hebben enorm uitgekeken naar de lancering van het online self-service platform. Het inzetten van de uitgelichte producten verhoogt het bereik op Twitter. Ook kleine en middelgrote bedrijven kunnen met behulp van dit self-service platform nu zeer gericht campagne voeren onder de door hun gekozen doelgroepen.

Het self-service platform wat vanaf vandaag al te gebruiken is biedt je naast de mogelijkheden om te adverteren ook Twitter analytics om meer inzicht te krijgen over het bereik en de effectiviteit van je Tweets.

twitter_ads
Henk de Hooge

Henk is Internet Entrepreneur, founder van Dutchcowboys en daarnaast tech en travelblogger, fotograaf, visual storyteller en bovenal een digitale nomade....

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies