De redactie van Dutchcowboys is te bereiken via redactie@dutchcowboys.nl
Met meer dan een miljard gebruikers bezoeken iedere dag miljoenen mensen alle verschillende Facebook Pagina’s, zo ongeveer de helft hiervan gebeurt via een mobiele telefoon. Facebook kondigde daarom vandaag een nieuwe lay-out voor mobiele pagina’s aan – een lay-out die beter aangepast is op de manier waarop mensen informatie zoeken via hun mobiele apparaten.
In een blogpost schrijven ze: “Deze nieuwe look and feel maakt het gemakkelijker voor bedrijven de interactie op te zoeken met hun bestaande en nieuwe klanten, en dat op een manier toegespitst op mobiel gebruik. De interface is gestroomlijnd en actie-georiënteerd, met relevante bedrijfsinformatie en manieren om in contact te komen (inclusief ‘liken’, bellen, berichten en delen), op die plek waar mensen het eerste kijken – bovenaan de pagina.”
Pagina-eigenaren kunnen nu vastgezette berichten dichter bij de bovenkant van de pagina plaatsen en zo belangrijke content extra onder de aandacht brengen en onder de aandacht houden.
Voor het eerst zal Facebook een nieuw design eerst doorvoeren op mobiel, later zal het nieuwe ontwerp ook op de desktop zichtbaar worden. De veranderingen zullen eerst voor iOS worden doorgevoerd, en later ook voor Android-apparaten.
Verder lezen over Facebook
Social Media22.02.2024
Je kunt je Facebook-berichten straks doorposten op Threads
Social Media14.02.2024
Raar geluid bij het scrollen op Facebook? Zo zet je het uit
Online07.02.2024
Facebook, Instagram en Threads geven AI-afbeeldingen een label
Social Media02.02.2024
Mark Zuckerberg zegt sorry voor mentale schade social media
Social Media29.01.2024
Social medium Facebook wordt 20 jaar: is het nog vernieuwend?
Feestboek, maar dan echtSocial Media12.01.2024
Bewust omgaan met social media overload: 8 tips voor mindful telefoongebruik
Social Media28.11.2023
Waarom je even geen Bumble-ads op Instagram ziet
Social Media06.11.2023