Victoria’s Sectret start Foursquare campagne

Vorig artikel Volgend artikel
Victoria’s Sectret start Foursquare campagne

De redactie berichtte gisteren al over de Tankstations van Murphy die korting geven op benzine bij een Foursquare Checkin. Eerder deze week is ook Vicotria' Secret gestart met Foursquare. Victoria’s Secret is ’s werelds retailer met de meeste fans en volgers op Sociale netwerken. Op Facebook hebben Victoria’s Secret en Victoria’s Secret Pink samen bijna 22 miljoen volgers. Beide formules hebben ook een twitterpagina met in totaal ruim 140.000 volgers. Op Youtube heeft het bedrijf bijna 40.000 abonnees.

Foursquare wordt door Victoria's Secret ingezet bij de promotie van “Bombshell Summer Tour”. Hierbij bezoeken bekende modellen van de lingerie keten (waaronder Doutzen Kroes) in de komende weken 6 Amerikaanse steden om de nieuwe collectie te showen. Wie 3 keer incheckt op een van de showlocaties of filialen van de winkelketen kan dan de ‘felbegeerde?’ VS Badge verdienen. Wat je daar als klant mee opschiet is me nog niet geheel duidelijk maar het is niet lastig voor te stellen dat houders van de badge straks in aanmerking komen voor speciale aanbiedingen. Geniet hier van de promotiefilm op Facebook. Wordt vervolgd.

Titus Darley

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies