AH’s beesies raken uitverkocht

Vorig artikel Volgend artikel
AH’s beesies raken uitverkocht

Vorige week waren de Bavaria Babes wereldwijd nieuws. Deze week zorgde volgens Trefpunt en SocialMedia8 het bericht dat de Zaanse grootgrutter door haar voorraad Beesies aan het raken is voor een opvallende hoeveelheid buzz. Dat en het bekend worden dat ze niet bijgemaakt worden zorgde voor veel Buzz rond Albert Heijn en Beesies.

Maar ook Sepp Blatter en de scheidsrechters nemen een groot aandeel van de Share of voice in. Alle Buzz rondom de Vuvuzela zakt gestaag weg maar blijft wel veelbesproken.

De social media top 3 van week 25 in de WK Fan Buzz Radar:

* Bavaria (buzz aandeel 45,25%)
* Albert Heijn (buzz aandeel 12,98%)
* Heineken (buzz aandeel 4,96%)

De beproefde truuk van melding maken van uitverkocht raken, werkt nog steeds. Hopelijk vertaalt dit zich naast buzz, ook in sales voor Albert Heijn. Na de schikking rond de Bavaria Babes is de buzz rond het biermerk enigszins tot bedaren gekomen. Toch is het percentage nog altijd vele malen hoger dan van Heineken.

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies