Nieuwe look voor Netlog

Vorig artikel Volgend artikel
Nieuwe look voor Netlog

Netlog introduceerde gisteren een nieuwe look, die de site visueel aantrekkelijker moet gaan maken voor jongeren. Netlog is een sociaal online platform gericht op Europese jongeren.

Meer dan 56 miljoen leden verspreid over 20 talen surfen regelmatig op Netlog, en er komen er nog elke dag bij. Volgens comScore is het de marktleider in België, Italië, Oostenrijk, Zwitserland, Roemenië en Turkije. In Nederland, Duitsland, Frankrijk en Portugal is het sociaal netwerk tweede.

Lorenz Bogaert, mede-oprichter en CEO van Netlog: "Op Netlog maken jongeren vrienden door een digitale identiteit te bouwen, ervaringen te delen en games te spelen. De vernieuwde website heeft een zwart design, en ook de structuur, de navigatie en de toepassingen zijn aangepast." Lees het hele stuk op Belgiancowboys.

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies