The Naked Poodle ontbloot tijdens PICNIC07

Vorig artikel Volgend artikel
1190926544rss

Nederland wordt Blindenland, pratende prullenbakken, afval terugsturen naar de vervuiler en een gigantische worm die plastic bekertjes recycled. Tijdens de brainstormsessie The Naked Poodle stortten twaalf creatieve teams zich op niet altijd pasklare oplossingen voor actuele problemen.

Picnic07

Iedere ronde werden vier creatieve teams van o.a. BSUR, Autobahn, FHV BBDO, VBAT, 310K, Fabrique en Usuals Suspects de ring ingestuurd om een creatieve oplossing te vinden rondom thema‚s gehandicapten, zwerafval en vetzucht . De creatieven werden hierbij geholpen, gestoord, opgejut, ondervraagd en uitgedaagd door drie steeds wisselende high level opinionmakers als Erwin Blom (VPRO), Hans van Rompaey (Lowlands) en Niels Baas (MTV).

Alle creatieve oplossingen zijn vanaf zaterdag 29 september te zien op www.thenakedpoodle.org/vote. Bezoekers kunnen hier ook hun stem uitbrengen op het beste creatieve idee. Het winnende team wordt beloond met een Abode Creative Suite 3 pakket

The Naked Poodle is een initiatief van het Delfts/Amsterdamse bureau Fabrique Communicatie en Design in samenwerking met Usual Suspects, specialist in experience marketing, evenementen en communicatie.

Henk de Hooge

Henk is Internet Entrepreneur, founder van Dutchcowboys en daarnaast tech en travelblogger, fotograaf, visual storyteller en bovenal een digitale nomade....

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies