Vorig jaar hebben we online meer dan 20 miljard euro uitgegeven. Dat was een stijging van 23 procent ten opzichte van het jaar daarvoor. Toch is het nog altijd slechts een laag percentage van alle online bezoekers die iets koopt. En is de website niet relevant? Dan klikken ze zo door naar de concurrent. Maar daar heeft het bedrijf WiQhit iets op gevonden: WiQhit GO.
Als eerste in Nederland komen ze met een simpele en betaalbare oplossing die een standaard webshop verandert in een meer persoonlijke omgeving. Hierdoor stijgt de kans op een aankoop met 20%. Met de WiQhit GO personalisatie-tool is het personaliseren van je webshop nu simpel, betaalbaar en beschikbaar voor iedereen. Een gepersonaliseerde webshop is nu dus ook voor het MKB toegankelijk.
Door het personaliseren van webshops hebben ze de afgelopen jaren de conversie van een aantal klanten weten te verhogen. En dus is er besloten om deze succesvolle werkwijze te gaan automatiseren. WiQhit GO is het resultaat, een unieke personalisatie-tool.
Als webshopeigenaar plaatst je de WiQhit-code op de website. In een intuïtieve wizard bepaal je als gebruiker wie de belangrijkste doelgroepen zijn en welke gepersonaliseerde uitingen getoond moeten worden.
WiQhit maakt gebruik van bewezen effectieve overtuigingsprincipes op het juiste moment. Dus binnen 20 minuten kan jij op weg naar 20% meer conversie. Zonder enige technische kennis. Vervolgens krijg je in een overzichtelijk rapport de prestaties met WiQhit precies te zien.
Mocht je geïnteresseerd zijn, het is nu een maand lang gratis te testen. Het werkt op alle e-commerce platformen, zoals WordPress en Magento. En ze zijn 24/7 bereikbaar om hun kennis te delen.