Evolve 2.0, de nieuwe Vea-vakgroep organiseert op 13 februari a.s. een e-strategy sessie “Top of Flop 2006“. Tijdens deze sessie kijken we terug op een jaar van evolutie in de interactieve tak van de branche. Welke interactieve ontwikkelingen uit 2006 mogen niet ontbreken in de strategie van de marketeer/reclamemaker van 2007?
Top of Flop is een informele sessie met vakgenoten waarin we zullen debatteren over de tops en flops in een Lagerhuis-setting in de Rode Hoed in Amsterdam. De vraag wat maakt iets een top of flop project? Wat kunnen we ervan leren? Laten we ons inspireren!
Geef je mening! Vakgenoten kunnen de voorbeelden van interactieve ontwikkelingen van 2006 gebruiken die hieronder staan, natuurlijk kunnen zeook zelf een term ingeven. Je hebt daarmee inspraak op de onderwerpen die we tijdens de sessie behandelen. Stemmen kan via vea/topflop
Verder lezen over Reclame
Advertising08.12.2024
Dit zijn de leukste kerstcommercials van 2024
Advertising27.11.2024
Kerstcommercials worden kerstfilms waarbij je spullen koopt via je tv
Advertising06.11.2024
Mag er straks nog wel reclame worden gemaakt voor vliegen?
Advertising22.07.2024
Ster Gouden Loeki voor goede doelen: de eerste genomineerden
Entertainment13.05.2024
Ook NLZIET komt met een goedkoper abonnement met reclame
Gadgets10.05.2024
Apple: ‘Sorry voor onze smakeloze reclamespot voor de iPad’
Advertising26.04.2024
YouTube wil straks ook reclame laten zien als je pauzeert
Nieuws05.02.2024