Evolve 2.0, de nieuwe Vea-vakgroep organiseert op 13 februari a.s. een e-strategy sessie “Top of Flop 2006“. Tijdens deze sessie kijken we terug op een jaar van evolutie in de interactieve tak van de branche. Welke interactieve ontwikkelingen uit 2006 mogen niet ontbreken in de strategie van de marketeer/reclamemaker van 2007?
Top of Flop is een informele sessie met vakgenoten waarin we zullen debatteren over de tops en flops in een Lagerhuis-setting in de Rode Hoed in Amsterdam. De vraag wat maakt iets een top of flop project? Wat kunnen we ervan leren? Laten we ons inspireren!
Geef je mening! Vakgenoten kunnen de voorbeelden van interactieve ontwikkelingen van 2006 gebruiken die hieronder staan, natuurlijk kunnen zeook zelf een term ingeven. Je hebt daarmee inspraak op de onderwerpen die we tijdens de sessie behandelen. Stemmen kan via vea/topflop
Verder lezen over Reclame
Nieuws05.02.2024
Commerciële ontstoppingsmiddelen slecht voor afvoer en milieu
Hersenspoeling door veelvuldig adverteren blijkt te werken!Entertainment07.09.2023
YouTube gaat langere reclameblokken uitproberen
Alleen als je op tv streamt, in ruil voor minder onderbrekingenMarketing23.08.2023
Generatieve AI breekt door in de reclamewereld
Commercials maken kan 10 tot 20 keer goedkoper, zeggen marketeersSocial Media17.08.2023
Influencers moeten kids laten meedelen in hun verdiensten
Advertising14.08.2023
De voordelen en nadelen van adblockers
Video18.05.2023
YouTube op TV krijgt onskipbare advertenties van 30 seconden
Hè bahAutomotive17.05.2023
Tesla wil reclame gaan maken
De adem van de concurrentie wordt te heet en prijsverlagingen werken niet meerOnline12.04.2023