Online31.10.2013

De ultimate Halloween Prank


Het is vandaag 31 oktober.  Het zal dan ook aan weinig mensen ontgaan dat het vandaag Halloween is! Het is dé dag om mensen aan het schrikken te maken, dé dag om je baas met kop koffie en al tegen het plafond aan te laten schrikken en er mee weg te komen zonder ontslagen te worden. Halloween is overal: restaurants zijn versierd met enge skeletten en de spoken zweven door de winkelstraten. Maar wat als je nu zélf niet wil schrikken maar iemand anders eens goed de stuipen op het lijf wil jagen. Uiteraard, dan moet je dit eens proberen:

  1. 1. Zoek je target: wie wil je laten schrikken. Het moet iemand zijn met een iPhone in zijn bezit of je moet je eigen iPhone willen inzetten en de target laten opnemen.
     

  2. 2. Wanneer de telefoon van je target is, vraag hem of haar om zijn telefoon te lenen. Of nog beter, pak de telefoon wanneer jouw target het even niet door heeft.
     

  3. 3. Surf snel naar www.phonehouse.nl/halloween. Zet de app op de homescreen van de iPhone.
     

  4. 4. Let op: heel belangrijk voor het slagen van de prank!  Zet de volume van de iPhone aan, zorg dat het knipje aan staat en dat het volume maximaal aan staat.
     

  5. 5. Ga vervolgens naar de Halloween app en druk op ‘start’.
     

  6. 6. Leg zijn of haar telefoon terug op zijn plek (de telefoon moet liggen). Na 30 seconden zal zijn of haar telefoon afgaan.
     

  7. 7. Maar wanneer de target oppakt… zal hij de schrik van zijn leven krijgen!!
     

  8. 8. Je hebt iemand geprankt, dag geslaagd, Halloween geslaagd 🙂

En natuurlijk horen wij super graag hoe jij je prank hebt uitgevoerd en wie jij aan het schrikken hebt gemaakt. Ook leuk om te weten: Hoe erg kon je diegene laten schrikken. Ben je ontslagen door je baas? Of kijkt je vrouw je de rest van de week niet meer aan? Wij zijn benieuwd!

de-ultimate-halloween-prank.jpg
de-ultimate-halloween-prank.jpg

Verder lezen over Buzz

​Disruptie: opboksen tegen de status quo

Deze blogpost is geschreven voor Veronique d’Hooghe, sinds 2000 werkzaam bij omnichannel bureau Oxyma. Meer weten? Kom naar de sessie Unlocking customer value bij NS in Beurs van Berlage 1 juni. Verdere sessie-in...

Marketing10.05.2017

​Disruptie: opboksen tegen de status quo

Niet Mattie en Wietze, maar Domien is de meest besproken radio-dj

Heel radioland staat op zijn kop: Mattie en Wietze zijn uit elkaar. Ze zouden samen de overstap van Qmusic naar Sky Radio maken, maar Mattie blijft gewoon bij Qmusic. En Wietze? Die voelt zich verraden. En dus bemoeit he...

Social Media09.05.2017

Niet Mattie en Wietze, maar Domien is de meest besproken radio-dj

De DC Daily van 8 februari 2016

In de DC Daily vind je leuke, nieuwe, opvallende, interessante en niet te missen weetjes van de dag! Plus alle dingen die wij gewoon kwijt willen. Dit zijn ze van vandaag, 8 februari 2016.

Nieuws08.02.2016

De DC Daily van 8 februari 2016

Buzzfeed, meer dan LOLCATS en andere rare lijstjes #SXSW

Met meer dan 200 miljoen unieke bezoekers per maand is Buzzfeed een van de grootste en meest succesvolle contentplatforms ter wereld. Ter illustratie van dit - in meerdere opzichten - waanzinnige platform, hierbij drie...

Online19.03.2015

Buzzfeed, meer dan LOLCATS en andere rare lijstjes #SXSW

​De (zogenaamde) stemfie-trend: wie tweet wat?

Het was tijdens de gemeenteraadsverkiezigen 2014 een enorme trend: de stemfie. Zoals je vast nog wel weet is de stemfie een selfie die in het stemhokje is gemaakt. Half Nederland leek massaal in de weer te zijn met ste...

Social Media16.03.2015

​De (zogenaamde) stemfie-trend: wie tweet wat?

Buzzfeed heeft meer bezoek van Pinterest dan van Twitter

Buzzfeed is een van de snelst groeiendemediabedrijven ooit, met een maandelijks publiek van 150 miljoen en dat loopt nog steeds op, met name dankzij het ongeëvenaarde inzicht van wat mensen willen lezen of delenop Faceb...

Online21.07.2014

Buzzfeed heeft meer bezoek van Pinterest dan van Twitter

Jongeren opgeroepen online crap te maken en delen #makecrap

Van catbearding tot mamming, van twogging tot dog-shaming: grappige online foto’s en filmpjes zijn superpopulair en groeien dikwijls uit tot echte rages. Uit onderzoek in opdracht van Hi blijkt dat de helft van de Ne...

Online02.12.2013

Jongeren opgeroepen online crap te maken en delen #makecrap

Murray en Wimbledon populair op Facebook

77 jaar hebben ze erop moeten wachten maar het is eindelijk (aldus alle Britse fans) weer een Brit gelukt om het tennistoernooi van Wimbledon te winnen. Andy Murray versloeg de als nummer 1-geplaatste Serviër, Novak Dj...

Social Media09.07.2013

Murray en Wimbledon populair op Facebook