De redactie van Dutchcowboys is te bereiken via redactie@dutchcowboys.nl
Netwerkexploitanten moeten waken voor te positieve verwachtingen van een triple-play strategie – het het aanbieden van alle digitale diensten door één en dezelfde aanbieder: breedbandinternet, telefonie en televisie.
Het succes van internet komt door een tegenovergestelde beweging: de consument kiest een netwerkaanbieder en bepaalt vervolgens zelf op welke portal wordt gesurft, bij welke omroepen televisie wordt gekeken en via welke dienst wordt getelefoneerd . De grootste potentie bieden video on demand diensten. Dit alles is te lezen in een white-paper van The Connected Home 2. De PDF is vis deze link te downloaden.
Bron: (eYe)
Verder lezen over Televisie
Entertainment14.11.2024
Dit zijn alle kandidaten van Wie is de Mol? seizoen 25
Entertainment11.11.2024
ALONE: Next level survival-tv en zwaarste reality avontuur ooit?
Binnenkort op VideolandStartups30.09.2024
Waarom het een goed idee is dat Amazon een Shark Tank maakt
Gadgets23.09.2024
5 dingen die je moet weten over Google TV Streamer
Technology06.09.2024
Philips TV viert 20 jaar Ambilight
Video29.08.2024
Een tv-programma opnemen? Ziggo gooit er een reclameblok voor
Gadgets06.08.2024
Google introduceert opvolger van de Chromecast: Google TV Streamer
Gadgets23.07.2024