Online14.01.2012

TradeTracker.com introduceert Super Fast Payment


tradetracker-com-introduceert-super-fast.jpg
tradetracker-com-introduceert-super-fast.jpg

Als het gaat om affiliatemarketing is volgens TradeTracker één van de meest gehoorde klachten onder publishers ‘het betalingsrisico dat ze lopen’ en dat het soms ‘erg lang duurt voordat ze hun geld van de door hun gepromote adverteerders ontvangen hebben’. Het affiliatemarketing bedrijf  heeft nu een passende oplossing ontwikkeld, genaamd Super Fast Payment (SFP). 

SFP biedt de bij TradeTracker aangesloten affiliates een veel snellere uitbetaling (tussen 1 en maximaal 7 dagen) nadat een door de affiliate gegenereerde transactie is goedgekeurd. Daarnaast biedt SFP ook een betalingsgarantie aan de affiliate. Omdat TradeTracker de affiliates direct betaalt nadat een transactie door een adverteerder is goedgekeurd, hoeft een affiliate dus ook niet meer te wachten totdat de adverteerder de facturen bij TradeTracker voldaan heeft.

Het grote voordeel aldus TradeTracker van SFP is dat de tijd die zit tussen het goedkeuren van een door een affiliate gegenereerde transactie en het moment dat de affiliate hiervoor zijn geld ontvangt met 80-95% wordt teruggebracht. Daarnaast loopt een affiliate geen enkel financieel risico in de gevallen dat de adverteerder niet overgaat tot betaling, bijvoorbeeld door een faillissement.

TradeTracker claimt het enige netwerk in Nederland te zijn dat uitbetalingen aan affiliates nu onder deze condities aanbiedt. 

Verder lezen over E-Commerce

5 x waarom een goede verpakking telt bij webshops

Als je iets bij een kleine webwinkel bestelt, zeker als het een op papierwaren of cadeautjes toegespitste webshop is, dan weet je dat je vaak dat beetje extra kunt verwachten.

Online17.06.2024

5 x waarom een goede verpakking telt bij webshops

Een nieuwe editie van het Sprints & Sneakers Festival

Het Sprints & Sneakers Festival is terug voor zijn derde opeenvolgende jaar van succes, op 30 augustus 2024 in Thuishaven, Amsterdam. Na twee achtereenvolgende edities, breidt het thema van dit jaar ‘A New Definition of Growth' de grenzen van groei en impact verder uit.

Events30.05.2024

Een nieuwe editie van het Sprints & Sneakers Festival

A New Definition of Growth
​Webshops pas op: de nieuwe cookiewet wordt volop overtreden

We horen wel veel over de Digital Markets Act vanuit het oogpunt van grote techbedrijven, maar vergis je niet: ook als je een kleine webshop runt krijg je hiermee te maken. Sinds vorige week is er nieuwe cookiewetgeving...

Online11.03.2024

​Webshops pas op: de nieuwe cookiewet wordt volop overtreden

Kledingtips voor mannen: waar moet je op letten?

We willen er allemaal goed uitzien. Toch is dat niet altijd even gemakkelijk. Er zijn ongelooflijk veel kledingstijlen en velen van ons hebben geen idee wat nou het beste bij ze past. Bovendien is het misschien niet je g...

Lifestyle18.02.2024

Kledingtips voor mannen: waar moet je op letten?

​CO2-uitstoot per verzonden pakket is flink afgenomen

De CO2-uitstoot in de last mile voor een e-commercepakket is ten opzichte van 2018 gedaald met 56% tot gemiddeld 100 gram CO2 per pakket. Zo blijkt uit de resultaten van een nieuw onderzoek van Thuiswinkel.org. De sector...

Online18.12.2023

​CO2-uitstoot per verzonden pakket is flink afgenomen

ZEEKR opent een flagshipstore in Amsterdam

Chinese automerken, en dan met name merken die invetten op een volledig elektrische vloot, maken een opmars in Europa. ZEEKR is het volgende merk die de Europese markt gaat betreden. Dit wereldwijde merk voor elektrisch...

Marketing14.12.2023

ZEEKR opent een flagshipstore in Amsterdam

aan Kalverstraat/Rokin
​Digitale Sales-kamers van Shopware brengen e-commerce en sales bij elkaar

Shopware heeft Digital Sales Rooms, dit zijn digitale Sales-kamers die volgens het bedrijf een ideale samensmelting zijn voor e-commerce en sales. Dit is hoe deze digitale kamers in hun werk gaan en wat jij er met jouw b...

DC Business13.12.2023

​Digitale Sales-kamers van Shopware brengen e-commerce en sales bij elkaar

Een ‘blended’ winkelervaring voor de feestdagen: virtueel en fysiek shoppen

Van 29 november tot en met 3 december kun je de Shared Shop op de Utrechtsestraat 50 in Amsterdam bezoeken. Deze shop speelt in op de groeiende vraag naar een blended winkelervaring: tegelijk zowel virtueel als fysiek sh...

Marketing30.11.2023

Een ‘blended’ winkelervaring voor de feestdagen: virtueel en fysiek shoppen