In februari van dit jaar werd bekend dat het eens zo veelbelovende Nederlandse Sellaband failliet was. Snel na dit bericht werd bekend dat de Duitser Michael Bogatzki het bedrijf overnam. Inmiddels kijkt Sellaband weer vooruit en richt zich met de lancering van Sellaband artists widgets op verdere ontwikkeling van het product.
Voor iedere artiest op Sellaband is het sinds vorige week mogelijk om een eigen widget te maken. De widgets zijn embeddable op alle sociale netwerken, maar ook te downloaden als desktop applicatie. In de widget kun je tracks van de artiest luisteren, de funding status van de artiest checken en meteen doorklikken om in de artiest te investeren.
Zie hier de widget van hiphop iconen Public Enemy.
Goed om te zien dat Sellaband er nu voor kiest om haar artiesten tools te geven actief buiten de Sellaband community aan exposure te werken. Ben benieuwd naar verdere ontwikkelingen.
De widget is ontwikkeld door het Amsterdamse Widgets BV.
Verder lezen over Muziek
Entertainment09.12.2024
Nieuwe AI Kersthit: ‘Christmas With You There’
Entertainment05.12.2024
5 redenen waarom Spotify Wrapped een teleurstelling is
Online27.11.2024
Spotify laat je nu veel langer terugkijken wat je luisterde
Media21.11.2024
Wanneer komt Spotify Wrapped 2024 uit?
Online20.11.2024
Shazam heeft al 100 miljard nummers voor ons opgezocht
Entertainment15.11.2024
De biopic van zanger Robbie Williams gaat over een aap
Gaming15.10.2024
PlayStation: The Concert volgend jaar in Ziggo Dome
Artificial Intelligence03.10.2024