De redactie van Dutchcowboys is te bereiken via redactie@dutchcowboys.nl
Takeaway.com heeft bekend gemaakt in 2009 in Nederland maarliefst 45 miljoen euro aan online bestellingen te hebben verwerkt. Daarmee is het bedrijf uit Enschede verantwoordelijk voor 90% van alle online bestellingen van eten.
Directeur Jitse Groen: “Wij zijn blij onze positie ook dit jaar in zowel Nederland als het buitenland flink te hebben uitgebouwd. Vooral Thuisbezorgd.nl, Lieferservice.de, Lieferservice.at en Pizza.be deden het erg goed“. De omzet van Takeaway.com groeide met 80% ten opzichte van een jaar eerder.
Ook voor het komende jaar hebben ze grootse plannen. Groen: “Wij zijn reeds één van de grootste websites in zijn soort in de wereld. We verwachten nog dit jaar Pizza.de in Duitsland te passeren en daarmee marktleider te worden in dit voor ons zeer belangrijke land. Ook in Oostenrijk zullen wij dit jaar het marktleiderschap overnemen. Daarnaast zullen wij weer in nieuwe landen openen. “Momenteel is de dienst beschikbaar in 9 landen.
Het afgelopen jaar kwam het bedrijf ook nog met innovaties als bestellen via je iPhone en de Food Tracker (live volgen van de bestelling).
Verder lezen over Nederland
Online11.12.2024
Zo ziet ‘de wetenschappelijke methode’ van onze wolvendeskundigen eruit
Lifestyle05.12.2024
Wat kost een verkeersbord eigenlijk?
Automotive04.12.2024
Geen Formule 1 Grand Prix van Zandvoort meer na 2026
Nieuws04.12.2024
Hoe konden Nederlandse wolvendeskundigen er zo faliekant naast zitten?
Automotive25.11.2024
Bestelbusjes mogen langer de zero-emissiezone in
Nieuws20.11.2024
Je zorgverzekering voor 2025 kiezen: hier moet je op letten
Technology18.11.2024
Onderzoek: Mkb heeft behoefte aan ondersteuning bij digitalisering
gebrek aan kennis en expertiseNieuws14.11.2024