Jeroen is al meer dan 15 jaar betrokken bij Dutchcowboys. Voornamelijk als digital content creator. En dan voor alle titels van The Blogidea Factory. Liefhebber van advertising, entertainment, tech, gadgets, en eigenlijk alles online.
CNN.com is groeiende, vergeleken met vorig jaar april is er een stijging van 25% geweest, in totaal zijn er nu 26 miljoen unieke gebruikers. Dan zijn er ook nog ongeveer 90 miljoen subscribers op CNN Mobile. Dan valt het aantal kijkers naar CNN Tv met 431.000 huishoudens die dagelijks kijken toch een beetje tegen, aldus AdAge.
And where the viewers go, so do the ad dollars: Sinds 2003, de opbrengsten uit de tv-reclames zijn met 11% gezakt van $ 424.2 miljoen tot $ 378.5 miljoen in 2006. De online opbrengsten zijn bijna verdubbeld, van $ 34.8 miljoen in 2003 tot $ 71.4 miljoen in 2006.
CNN President Jim Walton stated he simply wants people to turn to CNN, regardless of which platform they choose.
Verder lezen over Reclame
Advertising08.12.2024
Dit zijn de leukste kerstcommercials van 2024
Advertising27.11.2024
Kerstcommercials worden kerstfilms waarbij je spullen koopt via je tv
Advertising06.11.2024
Mag er straks nog wel reclame worden gemaakt voor vliegen?
Advertising22.07.2024
Ster Gouden Loeki voor goede doelen: de eerste genomineerden
Entertainment13.05.2024
Ook NLZIET komt met een goedkoper abonnement met reclame
Gadgets10.05.2024
Apple: ‘Sorry voor onze smakeloze reclamespot voor de iPad’
Advertising26.04.2024
YouTube wil straks ook reclame laten zien als je pauzeert
Nieuws05.02.2024