Henk is Internet Entrepreneur, founder van Dutchcowboys en daarnaast tech en travelblogger, fotograaf, visual storyteller en bovenal een digitale nomade. Je maakt Henk vooral blij met bijzondere auto's, verre reizen en coole gadgets. Zijn grootste passies zijn echter innovatie, creativiteit en duurzaamheid.
Nederlanders geven minder uit aan online aankopen dan de gemiddelde Europeaan. Ook koopt hij de minste producten online.
Afgelopen halfjaar heeft de Nederlander gemiddeld voor 612 euro aan (3) artikelen besteld. De gemiddelde Europeaan gaf de afgelopen zes maanden 664 euro aan vijf producten uit. De Brit besteedde met 1.285 euro aan twaalf artikelen het meest, zo blijkt uit onderzoek in opdracht van online prijs- en productvergelijker Kelkoo gehouden onder 7.000 Europeanen.
Nederlandse internetconsumenten zijn vooral geinteresseerd in online reistickets en vakanties . Vakanties worden ook het meest online verkocht; 80% zocht online naar vakanties, 42% kocht online een vakantie. Daarmee staan de vakanties bovenaan in de top-10 van online aankopen in Nederland, gevolgd door achtereenvolgens: vliegtickets, theater/bioscoopkaarten, elektronica, boeken, muziek downloads, concert/festivalkaarten, cd`s, kleding en onroerend goed. (Bron: admanager.nl)
Verder lezen over Music
Online08.04.2024
Spotify komt met gepersonaliseerde AI-playlist die je zelf maakt
Online05.04.2024
Muziekstreamingdienst Spotify lijkt steeds meer op Primark
Gadgets26.03.2024
Vinyl blijft het winnen van CD’s: dit is waarom
Lekker analoogEntertainment15.03.2024
Fans van Taylor Swift zorgen voor aardbeving
Online13.03.2024
Spotify laat je nu ook muziekvideo’s bekijken
Entertainment08.03.2024
Spotify wordt veel duurder in Frankrijk: ook bij ons?
Hoeveel is nog onbekendOnline01.03.2024
10 tips om concertkaartjes te kopen via Ticketmaster
Tips tegen ticketstressNieuws29.02.2024