Nieuws31.05.2017

De DC Daily van 31 mei 2017


In de DC Daily vind je nieuwe, leuke, opvallende, interessante en niet te missen weetjes van de dag! Plus alle dingen die wij gewoon kwijt willen. Dit zijn ze van vandaag, woensdag 31 mei 2017.

#covfefe is trending

Covfefe is, zeker in Amerika, al bijna het woord van het jaar. President Donald Trump plaatste het vannacht op Twitter: “Despite the constant negative press covfefe. En het houdt iedereen op social media nogal bezig. De betreffende tweet is inmiddels verwijderd. Maar Trump gaat er zelf nog wel even over door.

Verstappen en Ricciardo gaan caravan-racen op de Red Bull ring

Max Verstappen en Daniel Ricciardo houden wel van een lolletje en gelukkig zitten ze bij Red Bull dan in het juiste F1-team. Om hun thuiswedstrijd op de Red Bull Ring in Spielberg te vieren hebben ze een leuke video gemaakt waarin ze met caravans op het circuit rondrijden.

verstappen-ricciardo-caravans
verstappen-ricciardo-caravans

Cristiano Ronaldo bovenaan lijst ESPN

Ieder jaar maakt ESPN een lijst van de 100 meest bekende atleten ter wereld: “The World Fame 100″ list. En dit jaar staat Cristiano Ronaldo, speler van Real Madrid bovenaan de lijst.

En niet geheel toevallig staat hij eveneens op een lijstje van Forbes, namelijk die van best betaalde atleten.

ESPN 2017 World Fame Top 5 ziet er als volgt uit:

1. Cristiano Ronaldo
2. LeBron James
3. Lionel Messi
4. Roger Federer
5. Phil Mickelson

Naast Cristiano zijn er nog 37 andere voetballers die op de lijst staan, alsmede ook 13 basketballers, 11 golfers, 10 tennissers, 8 American football spelers en 20 spelers van overige sporten.

12-jarige doet geweldige auditie bij America’s Got Talent

Darci Lynne Farmer kwam het podium op met een leuke buikspreekpop en heeft met haar act de jury omvergeblazen. Die stuurden haar direct door naar de liveshows. Het filmpje van haar auditie gaat intussen viraal.

Ziggo filter was grote hit op Snapchat

Ziggo heeft op de dag van de Europa League finale tussen Ajax en Manchester United een gesponsorde Snapchat-filter uitgebracht. Als hoofdsponsor van de club uit Amsterdam maakte Ziggo het mogelijk om de hele dag je Snaps te voorzien van een filter in Ajax-stijl.

De filter genereerde een uniek bereik van meer dan 2 miljoen Snapchatters. Dit resulteerde in meer dan 500.000 Snaps met het filter, die bij elkaar meer dan 18 miljoen impressies opleverden.

ziggo-snapchat
ziggo-snapchat