Mobile Convention Amsterdam uitgebreid met de Mobile Payment Summit

Vorig artikel Volgend artikel
Mobile Convention Amsterdam uitgebreid met de Mobile Payment Summit

Op 22 en 23 mei vindt Mobile Convention Amsterdam plaats, het toonaangevende congres voor mobile marketing en business in Noord-Europa. Het congres wordt dit jaar uitgebreid met een exclusieve Mobile Payment Summit over de laatste ontwikkelingen op het gebied van mobiel betalen bij POS-punten. De Main Conference toont de laatste trends, de beste cases en belangrijkste learnings op het gebied van mobile marketing, media, processes, IT en mCommerce.

22 mei: Mobile Payment Summit

Wordt de komst van mobiele payment technologieën zoals NFC, Google Wallet, contactloos betalen, gedreven door technologie of is het de consument die bepaald?’ is de vraag die als rode draad door de NFC en Mobile Payment Summit loopt. Tijdens de summit worden alle aspecten van mobiele betalingen behandeld; de technologie, de spelers, visie op de toekomst, de beleving van de consument, de spanningen in de markt en de ontwikkeling die dat teweeg brengt.  De summit is relevant voor professionals die zich een mening moeten vormen over hoe mobile technology een rol gaat spelen bij de afhandeling van (POS) verkopen. De Mobile Payment Summit vindt plaats op 22 mei. 

23 mei Main Conference: Mobile Marketing & Media, Mobile processes & IT en m-Commerce.

The Main Conference bestaat uit verschillende tracks: Mobile Marketing & Media, Mobile processes & IT en m-Commerce. In de Marketing & Media track de lessons learned van grote merken en hun mobiele campagnes, hun strategieën en de rol van mobiel in hun marketing business model. ’s Middags wordt gefocussed op de media en uitgeverijen. In deze tracks onder meer Gerd Leonhard en de MMA over de belangrijkste mobile trends, en best cases van Volvo, H&M, adidas en American Express.

In de track Mobile Processes & IT volop cases die laten zien hoe mobiel succesvol kan worden geïmplementeerd in de bedrijfsprocessen, bijvoorbeeld voor tijdregistratie, werknemertevredenheid, fundraising en veiligheidsmaatregelen. On stage o.m. Tobias Bard van Mobiento, het leading bureau van Scandinavië, over het belang van een naadloos werkende webexperience, ongeacht het device van de klant.

In de track m-Commerce wordt antwoord gegeven op de vraag hoe mobiel in te zetten als accelerator voor conversie. On stage in deze track onder meer Nishant Dogra (Mobile Strategy) over consumer engagement door inzet van mobiel, Wiggert de Haan (Roamler) over de kracht van de smartphone en Maurice Jongerius (Bol.com)over de rol van mobiel in de customer journey; mobiel gaat veel verder dan het faciliteren van een transactie.

Kijk voor het volledige programma van de Main Conference op: www.mobileconventionamsterdam.nl/main-conference

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies