Media06.10.2015

Pepsi Perfect uit Back to the Future II op 21 oktober beschikbaar


In gelimiteerde oplage!

Marty McFly (Michael J Fox) reist in Back to the Future Part II naar de toekomst, 2015 om precies te zijn. In de film, die uitgebracht werd in 1989, hebben ze een wereld geschetst met zelf-strikkende schoenen, rehydrating pizza’s en de nog altijd erg populaire hoverboard. Maar ook een met Pepsi. Zoals te zien in onderstaande video.

Toen Pepsi destijds te zien was in deze film klassieker heeft met er zeker niet op gerekend dat ze ruim twee decennia later hier nog op in kunnen haken. En toch is dat precies wat er deze maand te gebeuren staat.

Pepsi Perfect, hetgeen we Marty McFly zien bestellen in bovenstaande video, wordt nu ook een echt product. Er zal een gelimiteerde oplage beschikbaar komen van 6.500 flesjes en deze zijn beschikbaar vanaf 21 oktober, de dag waarop Marty en Doc Brown aankomen in de toekomst. De Perfect flesjes kosten $20,15.

Door de gelimiteerde oplage is de verwachting dat verzamelaars hier zeker meer voor dollars of euro’s voor overhebben.

Hieronder de nieuwe Pepsi Perfect commercial. Met in de hoofdrol de fles die er hetzelfde uitziet als in de film.

Verder lezen over Movie

Bekijk de geremasterde trailer van Star Wars: The Phantom Menace

The Phantom Menace is een populaire Star Wars-film, want Darth Maul. Zeker de geremasterde versie is de moeite waard: bekijk nu de trailer.

Entertainment21.05.2024

Bekijk de geremasterde trailer van Star Wars: The Phantom Menace

Ook NLZIET komt met een goedkoper abonnement met reclame

Vandaag, maandag 13 mei 2024, introduceert de Nederlandse tv-streamingdienst NLZIET een nieuw en goedkoper Basis-abonnement. Dit nieuwe abonnement kost €7,95 per maand en bevat reclame in de VOD-content van de RTL- en Talpa-zenders.

Entertainment13.05.2024

Ook NLZIET komt met een goedkoper abonnement met reclame

Waarom de wereld stil werd in A Quiet Place: bekijk de Day One trailer

A Quiet Place, we gaan er helemaal in mee, mede door het geweldige werk van Emily Blunt en John Krasinski. Maar hoe het precies zo heeft kunnen gebeuren is tot nu toe een mysterie geweest.  

Entertainment11.05.2024

Waarom de wereld stil werd in A Quiet Place: bekijk de Day One trailer

Gollum regisseert nieuwe Lord of the Rings-film: komt in 2026

Warner Bros. Discovery werkt aan meerdere Lord of the Rings-films en de eerste die uitkomt is een verhaal over Gollum. We kennen het wezen wel van zijn obsessie met zijn precious, de ring, maar wat weten we nou eigenlijk echt van hem?

Entertainment09.05.2024

Gollum regisseert nieuwe Lord of the Rings-film: komt in 2026

Megalopolis stopt de tijd: check de trailer

Francis Coppola is terug. De maker van onder andere The Godfather stopt in deze nieuwe film Megalopolis de tijd.

Entertainment08.05.2024

Megalopolis stopt de tijd: check de trailer

Zo ziet de nieuwe Superman eruit

Regisseur James Gunn heeft zijn Superman onthuld. We wisten al dat het David Corenswet is, maar nu weten we ook hoe hij eruitziet als het alter ego van Clark Kent.

Entertainment06.05.2024

Zo ziet de nieuwe Superman eruit

Films bevatten tegenwoordig 40 procent minder seksscènes

Slecht nieuws voor liefhebbers van een stevige vrijpartij in films: die scènes komen steeds minder vaak voor. Maar waarom is het? Daar zijn meerdere redenen voor te bedenken.

Entertainment06.05.2024

Films bevatten tegenwoordig 40 procent minder seksscènes

Star Wars day: Apple, LEGO en Fortnite eren May the Fourth

May the Fourth be with you. Het is vandaag 4 mei en die staat wereldwijd in het teken van Star Wars. Deze merken besteden er aandacht aan.

Nieuws04.05.2024

Star Wars day: Apple, LEGO en Fortnite eren May the Fourth

Verder lezen over Pepsi

Pepsi-campagne met Kendall Jenner afgebrand op social media

Als je de sfeer van het moment totaal lijkt te missen en als brand een reclamecampagne dropt met daarin een it-girl (in dit geval Kendal Jenner, telg van de Kardashian-familie) die een potentieel explosieve situatie oplo...

Advertising05.04.2017

Pepsi-campagne met Kendall Jenner afgebrand op social media

Commercial valt niet lekker
Pepsi wil ook leuke verpakkingen net als Coca-Cola

Coca-Cola zette namen op hun flesjes en dat zorgde voor een enorm succes. Nu is Pepsi aan de beurt voor een leuk verpakking idee en zij komen deze zomer met de PepsiMoji-campagne. Say it with Pepsi Emojis zijn hotter d...

Advertising23.02.2016

Pepsi wil ook leuke verpakkingen net als Coca-Cola

Pepsi MAX voetbal 2.0 met speciale LED-licht-effecten​ en een Drone

Pepsi MAX komt met een nieuwe campagne gericht op muziek, sport en technologie. Het frisdrankje wil hiermee dichter bij de leefwereld van de Pepsi fans komen, die wanneer er iets onverwachts gebeurt, nog spannender wordt...

Marketing29.04.2015

Pepsi MAX voetbal 2.0 met speciale LED-licht-effecten​ en een Drone

Inventief potje voetbal in Barcelona gecreëerd met de speciale LED-lichten​
Briljante viral van Pepsi met 2014 muizenvallen en pingpongballetjes

De Londense designers en filmmakers van HarrimanSteel kregen van Pepsi de opdracht om een originele video te maken voor de jaarwisseling. Het creatieve bedrijf kreeg het lumineuze idee om dit eens te gaan doen met 2014...

Marketing12.01.2015

Briljante viral van Pepsi met 2014 muizenvallen en pingpongballetjes

Chain reaction #livefornow
Gas geven met contentmarketing

Klanten worden steeds slimmer. Ze accepteren slechte advertenties steeds minder. Contentmarketing is het toverwoord van nu, maar dat zal ook weer verdwijnen wanneer we als marketeers beseffen dat alle marketing wordt bep...

Advertising31.03.2014

Gas geven met contentmarketing

Pepsi Remix Machine app genereert ruim 40.000 remixes

The Remix Machine van Pepsi draait om een app die inspeelt op de DJ trend van deze tijd. Pepsi heeft afgelopen zomer in Noorwegen, Spanje en Nederland deze Remix Machine uitgerold. De Remix Machine is een multiplatform a...

Media26.08.2013

Pepsi Remix Machine app genereert ruim 40.000 remixes

Twitter sluit een grote deal met Pepsi

Twitter heeft met Pepsi de meest uitgebreide samenwerking tot nu toe gesloten. Het wereldwijde partnerschap, genaamd "Live for Now Music," coördineert met de huidige campagne van Pepsi en de nieuwe wereldwijde position...

Advertising31.05.2012

Twitter sluit een grote deal met Pepsi

Pepsi hecht meer waarde aan Facebook

Voor het eerst in 23 jaar zijn er volgende week geen Pepsi commercials te zien tijdens de uitzendingen van de Amerikaanse Super Bowl. In plaats daarvan investeert Pepsi 20 miljoen dollar in een digitale campagne met een...

Advertising01.02.2010

Pepsi hecht meer waarde aan Facebook