Ik ben echt helemaal klaar met de ANWB. Binnen twee dagen twee keer slecht geholpen…auch!…Gister wilde ik een extra auto aan ons bedrijfsabonnement toevoegen. Na 5 keer te zijn doorverbonden bleek de desbetreffende afdeling vanaf de eerste minuut bellen al lang gesloten te zijn. Schiet lekker op. De dame reageerde nuchter, het is niet mijn fout. En bedankt. Na wat morren uiteindelijk de belofte dat ik de volgende dag direct teruggebeld wordt, door haar leidinggevende notabene. Niet gebeurd natuurlijk.
De volgende dag sta ik met een lege accu (stomstomstom) te wachten voor het Rosarium, alwaar we samen met KPMG en Google een presentatie hebben gegeven over Search (leuke sessie trouwens). Na een telefoontje richting ANWB met mijn pechmelding krijg ik de opmerking; ‘binnen een uur wordt u geholpen’. Jaja…ammehoela! Na anderhalf uur nog niemand gezien, dus toch maar even bellen. Er staat geen melding in ons systeem. ‘Met wie heeft u gesproken?’ …ppfff…maakt het uit?!! Na 2,5 uur wachten word ik gebeld door de monteur, hij kan het niet vinden. 3 uur later rijdt mijn auto weer. En bedankt!! Volgende jaar naar de concurrent? Of zal die ‘ook’ zo slecht presteren. Graag hoor ik de ervaringen van Routemobiel abonnees.
Verder lezen over Google
Online05.12.2024
Google wil ook AI-video’s maken net als OpenAI Sora
Technology05.12.2024
DeepMind introduceert GenCast: AI-Revolutie in weersvoorspellingen
Search03.12.2024
Wat kunnen we verwachten van Google’s ‘Year in Search 2024’?
DC Business02.12.2024
Laat je website groeien met backlinks: zo pak je dat aan
Online28.11.2024
Google Chat wil meer op het populaire Slack lijken
Search26.11.2024
Google Lens krijgt flinke AI-updates: video’s maken en zoeken met je stem
Online25.11.2024
Google mogelijk gedwongen tot verkoop van Chrome
Een nieuw hoofdstuk in de antitruststrijdEntertainment22.11.2024