Jeroen is al meer dan 15 jaar betrokken bij Dutchcowboys. Voornamelijk als digital content creator. En dan voor alle titels van The Blogidea Factory. Liefhebber van advertising, entertainment, tech, gadgets, en eigenlijk alles online.
Sinds vorige week donderdag rijdt de nieuwe Polo door Nederland en kan iedereen hem aanhouden om een proefrit te maken. Degene die de meeste kilometers maakt, maakt in de finale kans op de Polo. Eindelijk weer eens een innovatieve campagne van Nederlandse bodem.
De Polo is acht dagen lang van 9.00 – 21.00 uur live te volgen door middel van twee livestreams en een gps-tracker. De bestuurder bepaalt niet zelf hoe hij rijdt, maar dit doen de bezoekers van de campagnesite. Hier kunnen zij namelijk hun postcode invoeren en de auto op die manier hun kant op sturen.
Voor de promotie van dit project namen de gezichten van verschillende blogs plaats in de Polo. Zo nam vanmorgen Bo van VKmag nog plaats in de auto en waren eerder Autoblog, Geenstijl, Flabber & Bright te zien.
Verder wordt de campagne nog ondersteund op tv en twee maal daags is er een journaal te horen op Radio 538. Daarnaast is het spel ook te spelen op Hyves.
De campagne werd ontwikkeld door Achtung.
Zie hieronder nog een compilatie van de afgelopen dagen:
Verder lezen over Auto
Automotive04.12.2024
Verkeershufters trekken zich echt wat aan van brief politie
Automotive03.12.2024
Automerk Jaguar is niet wat het was: maar is dat slecht?
Automotive26.11.2024
Er komt een elfde Formule 1-team bij in 2026
Automotive15.11.2024
De mooiste auto’s uit de geheime collectie van Alfa Romeo
Gadgets13.11.2024
Waarom je Spotify Car Thing niet moet weggooien
Automotive09.11.2024
Abarth 600e: is de elektrische schorpioen zijn logo waard?
Automotive30.10.2024
Lancia herpakt de rallygeest met Lancia Ypsilon Rally 4 HF
Automotive24.10.2024
De automatische noodrem op auto’s redt meer levens dan ooit
Verder lezen over Campagne
Entertainment04.06.2024
Of je die jackpot nou wint of niet: wees een Winner Man
Online22.02.2024
Versturen van intieme beelden loopt in 1 op de 50 gevallen verkeerd af
Waarom hanteert Rutgers geen gezond tweesporenbeleid in relatie tot sexting?Video19.02.2024
Podcast: Dit zijn de lichtpuntjes van Louis van Gaal
Marketing13.02.2024
Samen bouwen aan de liefde: dit is de Valentijnsdag Love Challenge
'De enige roos die nooit verwelkt’Online27.03.2023
Doe mee met de Alzheimer Challenge: leg 300 kilometer af in april
voor een toekomst zonder dementieGaming22.03.2023
Campagne #OneLove nu ook in FIFA 23
Alle spelers kunnen de actie supportenMedia22.03.2023
Havas+Lemz breidt uit met Havas Play
"Voor elk merk het juiste speelveld"Marketing16.02.2023