Media22.07.2009

Pak de Polo


pak-de-polo.jpg
pak-de-polo.jpg

Sinds vorige week donderdag rijdt de nieuwe Polo door Nederland en kan iedereen hem aanhouden om een proefrit te maken. Degene die de meeste kilometers maakt, maakt in de finale kans op de Polo. Eindelijk weer eens een innovatieve campagne van Nederlandse bodem.

De Polo is acht dagen lang van 9.00 – 21.00 uur live te volgen door middel van twee livestreams en een gps-tracker. De bestuurder bepaalt niet zelf hoe hij rijdt, maar dit doen de bezoekers van de campagnesite. Hier kunnen zij namelijk hun postcode invoeren en de auto op die manier hun kant op sturen. 

Voor de promotie van dit project namen de gezichten van verschillende blogs plaats in de Polo. Zo nam vanmorgen Bo van VKmag nog plaats in de auto en waren eerder Autoblog, Geenstijl, Flabber & Bright te zien.

Verder wordt de campagne nog ondersteund op tv en twee maal daags is er een journaal te horen op Radio 538. Daarnaast is het spel ook te spelen op Hyves.

De campagne werd ontwikkeld door Achtung.

Zie hieronder nog een compilatie van de afgelopen dagen:

Jeroen de Hooge

Jeroen is al meer dan 15 jaar betrokken bij Dutchcowboys. Voornamelijk als digital content creator. En dan voor alle titels van The Blogidea Factory. Liefhebber van advertising, entertainment, tech, gadgets, en eigenlijk alles online.

Verder lezen over Auto

Grote recall bij meerdere automakers om gevaarlijke airbags

De airbags van Takata blijken zodanig onveilig dat er vier automerken zijn die grote terugroepacties hebben.

Automotive11.07.2024

Grote recall bij meerdere automakers om gevaarlijke airbags

Eerste teaser voor Apple’s F1-film bevat glimp van Max Verstappen

Apple werkt met Brad Pitt al een hele tijd aan een film over de Formule 1. Geen Drive to Survive-praktijken, maar over het racen zelf: F1.

Automotive08.07.2024

Eerste teaser voor Apple’s F1-film bevat glimp van Max Verstappen

Uber betaalt Amerikanen 1.000 dollar om hun auto te laten staan

Een opmerkelijk aanbod van Uber voor Noord-Amerikanen. Als ze hun auto vijf dagen laten staan, dan krijgen ze 1.000 dollar. Een flink bedrag.

Automotive28.06.2024

Uber betaalt Amerikanen 1.000 dollar om hun auto te laten staan

Flitsmeister-alternatieven voor wie geen abonnement wil

Flitsmeister wil dat je geld betaalt voor het gebruik van zijn app met je infotainmentsysteem van de auto. Helaas, want het is veel veiliger om met CarPlay en Android Auto te rijden. Gelukkig zijn er alternatieven.

Automotive20.06.2024

Flitsmeister-alternatieven voor wie geen abonnement wil

Een gek gezicht: deze menselijk uitziende robot in een auto

Schattig of schrikbarend: een menselijke robot die in de bestuurdersstoel zit van een auto en er ook daadwerkelijk -zij het tergend langzaam- mee rijdt.

Automotive17.06.2024

Een gek gezicht: deze menselijk uitziende robot in een auto

8 redenen om de Q-Park parkeerapp te gebruiken

Rijd je rond in Amsterdam en weet je niet waar je allemaal kunt parkeren? Of heb je niet zoveel tijd om een parkeerkaartje te halen? Parkeren is een stuk makkelijker geworden sinds er apps zijn waarmee je dat heel eenvoudig kunt doen.

Automotive13.06.2024

8 redenen om de Q-Park parkeerapp te gebruiken

Nog een Delfts succes: waterstofauto is geschikt voor openbare weg

De studenten van TU Delft zijn lekker bezig. Eerder kwam er al goed nieuws binnen over de hyperloop, en nu ook over de waterstofauto.

Automotive11.06.2024

Nog een Delfts succes: waterstofauto is geschikt voor openbare weg

Voordelig reizen door heel Nederland. Met deze tips kunnen autoreizigers geld besparen op hun reis

Elke reis vereist voorbereiding en planning. Als mensen op reis gaan, zoeken ze op de een of andere manier naar de beste opties op basis van hun financiële mogelijkheden. En, om zo eerlijk mogelijk te zijn, het is onwaarschijnlijk dat iemand zou weigeren om geld te besparen op zijn reis, omdat dit geld kan worden besteed aan verschillende soorten entertainment.

Lifestyle29.05.2024

Voordelig reizen door heel Nederland. Met deze tips kunnen autoreizigers geld besparen op hun reis

Verder lezen over Campagne

Of je die jackpot nou wint of niet: wees een Winner Man

Bijna iedereen heeft wel een antwoord als je hem vraagt wat hij of zij zou doen met 120 miljoen, maar niemand vraagt wat je nu doet om je een winnaar te voelen. Wat als je dat wel doet?

Entertainment04.06.2024

Of je die jackpot nou wint of niet: wees een Winner Man

​Versturen van intieme beelden loopt in 1 op de 50 gevallen verkeerd af

Het gegeven dat diefstal fout is en dat de dief daarvoor bij uitstek verantwoordelijk is, zorgt dat er soms voor dat jij alles maar gerust laat slingeren, jij jouw ramen niet langer sluit en jij jouw voor- en achterdeur...

Online22.02.2024

​Versturen van intieme beelden loopt in 1 op de 50 gevallen verkeerd af

Waarom hanteert Rutgers geen gezond tweesporenbeleid in relatie tot sexting?
Podcast: Dit zijn de lichtpuntjes van Louis van Gaal

Vandaag is er een nieuwe (video)podcast beschikbaar gekomen waarin voormalig bondscoach Louis van Gaal voor het eerst in lange tijd een interview geeft. Van Gaal gaat voor de Podcast-serie Lichtpuntjes (van SIRE) in ges...

Video19.02.2024

Podcast: Dit zijn de lichtpuntjes van Louis van Gaal

​Samen bouwen aan de liefde: dit is de Valentijnsdag Love Challenge

In aanloop naar Valentijnsdag lanceerde Intertoys vanuit hartje Rotterdam zijn eerste social campagne gericht op volwassenen, de Love Challenge. In een speciale bloemenkas voor de markthal in Rotterdam, ondergaan koppels...

Marketing13.02.2024

​Samen bouwen aan de liefde: dit is de Valentijnsdag Love Challenge

'De enige roos die nooit verwelkt’
Doe mee met de Alzheimer Challenge: leg 300 kilometer af in april

Op 1 april gaat de derde editie van de Alzheimer Challenge van start. Deelnemers worden uitgedaagd om gedurende de maand april 300 kilometer af te leggen om aandacht te creëren voor Alzheimer, een ziekte die in Nederlan...

Online27.03.2023

Doe mee met de Alzheimer Challenge: leg 300 kilometer af in april

voor een toekomst zonder dementie
Campagne #OneLove nu ook in FIFA 23

EA Sports heeft in samenwerking met verschillende competitiepartners een reeks in-game kits gelanceerd met krachtige boodschappen over het uitbannen van racisme en discriminatie in het voetbal, zowel op als buiten het ve...

Gaming22.03.2023

Campagne #OneLove nu ook in FIFA 23

Alle spelers kunnen de actie supporten
Havas+Lemz breidt uit met Havas Play

Het branded content en partnerships-team van Havas+Lemz lanceert Havas Play. Dit gloednieuwe label dat wereldwijd gelanceerd wordt, bouwt betekenisvolle relaties tussen merken en mensen op het snijvlak van entertainment,...

Media22.03.2023

Havas+Lemz breidt uit met Havas Play

"Voor elk merk het juiste speelveld"
ChatGPT door KLM gebruikt in Valentijnsdagcampagne

KLM heeft deze week als eerste luchtvaartmaatschappij ChatGPT, het geavanceerde taalmodel (software GPT-3.5) van OpenAI, toegevoegd als onderdeel van een communicatiecampagne. Valentijnsdag Op 14 februari lanceerde...

Marketing16.02.2023

ChatGPT door KLM gebruikt in Valentijnsdagcampagne

resultaten zijn positief