​Hunkemöller introduceert de eerste click & buy modeshow

​Hunkemöller introduceert de eerste click & buy modeshow

Vorig artikel Volgend artikel

Begin deze week, maandag 5 maart om precies te zijn, introduceerde Hunkemöller de eerste click & buy modeshow in het Afas live. Deze modeshow werd gehost door Doutzen Kroes en CEO Philip Mountford onder toeziend oog van pers, influencers en genodigden.

De show was wereldwijd live te volgen via de social media kanalen van Hunkemöller waarbij de producten op de pagina onder de livestream getoond werden. Op deze manier konden potentiële klanten deze producten toevoegen aan hun wishlist, om vervolgens na de show rustig een maat te selecteren en de aankoop af te ronden.

Live te volgen

Het was voor het eerst dat de modeshow van Hunkemöller live was te volgen. En dus zijn ook in de toekomst de modeshows niet langer exclusief, maar kunnen consumenten gewoon vanuit huis meegenieten.

Click & buy video

Inmiddels is ook de click & buy video live gegaan en kan de consument nu ook online de items van de modeshow aanschaffen en de show terugkijken. Click & buy is de nieuwste trend in het modelandschap als het aankomt op tonen van collecties. Waar je als consument eerst nog lange tijd moest wachten voordat het gewilde lingeriesetje of badmode-item verkrijgbaar was, biedt Hunkemöller nu de kans om wat gisterenavond te zien was, vandaag al online is te bestellen.

Women empowerment

Het hoofdthema van de show was een eerbetoon aan alle vrouwen en women empowerment. De collectie toonde stoere lingerie met cut-outs, banden, hoge neklijnen en het gebruik van kant en borduursels.

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies