Het ontstaan van een nieuw format?

Vorig artikel Volgend artikel
1110973197pringles

[Stephan Fellinger] Ik kwam er weer een tegen, een variant op de Burger King kip. Dit keer van Pringles en gezien op VKmag. En ik moet toegeven, hij is leuk, met die Indier in een winkel, voor dat ik het wist was ik al minuten bezig met deze P & G ad. Maar nu komt het interessante.

Wat me opvalt is, dat je snel geneigd bent te zeggen, oh maar die uiting, dat is al eerder gedaan door anderen. Maar is er niet meer aan de hand? Ontstaat er langzamerhand niet een nieuw format, op het gebied van interactieve video (TV?) commercials?

Bij Tv commercials roepen we ook niet: een TV commercial, dat hebben al meer merken gedaan. Als je dat zou zeggen, zouden een aantal mensen je vreemd aankijken. Terwijl dat jaren geleden wellicht ook werd gezegd toen iemand de 2e, 3e of 4e commercial ooit maakte.

Nee we kijken bij TV commercials naar de inhoud, ze zijn leuk of niet leuk, wel of niet relevant, goed of minder goed voor een merk etc. en moeten we ook niet zo gaan kijken naar dit verhaal.

De reclamewereld is op zoek naar hoe TV commercials er uitgaan zien en ik vermoed dat dat niet 1 format zal zijn, nee er ontstaan veel meer nieuwe manieren om interactieve verhalen te vertellen en de kijker deel te laten nemen.

Volgens mij is dit niet het format, maar zou nog wel eens een van de formats kunnen worden. wat denken jullie?

Oh ja, om een van de cans te krijgen, vertel maar aan die mijnheer over dansen :-)

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies