Events21.01.2010

Enterprise Social 2.0 Rip of ROI met 1000 euro korting


enterprise-social-2-0-rip-of-roi-met-100.jpg
enterprise-social-2-0-rip-of-roi-met-100.jpg

Op 27 en 28 jan a.s.wordt in het Amsterdamse Dorint Hotel het congress Enterprise Social 2.0 gehouden. Dit is een Pan-European Senior Executive conferentie die erop gericht is om van de bedrijven zoals  Lego, L’Oreal, Vodafone, Pizza Hut, Roger Smith Hotels, die allen ‘Social Media’ gebruiken, te vernemen hoe zij hun bedrijfsdoelstelling optimaliseren door het effectief gebruik van Social Media.

Speciaal voor deze conferentie mogen we 3 tickets aanbieden (code DC2010) tegen een zeer speciale prijs van EUR 395 (normale prijs  EUR 1395)! Echter op = op. Een prima mogelijkheid om te leren, te genieten, te discussiëren en kennis op te doen over de Social Media onder het toeziend oog van Captains of Industry. Door het besloten karakter van deze kwalitatieve conferentie is er bijzonder veel tijd en aandacht voor interactie tussen de zaal en de sprekers.

Op de lijst van sprekers staan o.a.

1) VP Consumer Digital Group & Graphics Communication Group EAMER van  Kodak zal aangeven hoe binnen Kodak de social media programma’s zijn ingericht;

2) Senior VP E-business van L’Oreal zal een presentatie geven hoe binnen L’Oreal de focus ligt op ontwikkeling en integratie van het volgen van diverse merken om hieruit een e-commerce aanpak te destilleren hetgeen een synergetisch effect creëert op de eigen strategische aanpak;

3) VP Entertainment, Communications and E-Commerce van  Vodafone zal zijn eigen visie geven op het verbeteren van de strategische performance door het inzetten van social media instrumenten;

4) Senior Director voor Community Development Lego zal een case presenteren met betrekking tot  “crowdsourcing”; het ontwikkelen van strategieën waarbij rekening wordt gehouden met gedragingen, meningen en het geloof in productinnovatie;

5) Vice President of Knowledge, Innovation & Technology Siemens  zal de impact of social media evalueren, hierbij gebruik makend van de juiste KPI’s en analyses om de performance te meten. Ondermeer komt ter sprake hoe de kosten te minimaliseren en hoe de waarde voor het bedrijf te maximaliseren;

6) Operating Partner & Social Media Visionary –Domino’s Pizza Chicago zal een praktijk case presenteren dat betrekking heeft op het herstellen van vertrouwen nadat negatief nieuws via social media in de media ter sprake kwam;

7) De verantwoordelijk manager van de New Media Marketing  van het Roger Smith Hotel zal praktijksituaties presenteren  op welke wijze binnen dit hotel gebruik wordt gemaakt van social media om hun bedrijfsdoelstellingen beter te realiseren.