Events20.03.2008

DC Boulevard @ Dutch Bloggies: winnaar beste weblog


dc-boulevard-dutch-bloggies-winnaar-best.jpg
dc-boulevard-dutch-bloggies-winnaar-best.jpg

Een strijd tussen Geenstijl(’teveel van het zelfde’), het originele Frontaal Naakt en het frisse MooisMagazine.nl is gewonnen door de laatsgenoemde.

Een grote aanhang was aanwezig inclusief een trotse Rutger Middendorp. De blog bestaat sinds oktober 2007. Lees tevens het artikel hier.

Het volledige overzicht met alle winnaars vindt je onderaan dit bericht.

Het jonge blog kent als motto:’De ogen open voor de schoonheden van alledag’. Wellicht wel een motto dat kan gelden voor de Dutch Bloggies 2008.

De volledige lijst met winnaars :

Beste weblog: Mooismagazine (http://www.mooismagazine.nl)
Meest Populaire Weblog: Viva.nl (http://www.viva.nl)
Beste vormgeving: BuroRust (http://www.burorust.nl)
Best geschreven: Bijzinnen (http://www.bijzinnen.com)
Beste zakelijke weblog: Bizz.nl (http://www.bizz.nl)
Beste toepassing van beeld: Buuv.nl (http://www.buuv.nl)
Meest toegankelijke weblog: Dakzoekje (http://www.dakzoekje.nl)
Nieuws: Amsterdam Centraal (http://www.amsterdamcentraal.nl)
Persoonlijk: Irritaal (http://irritaal.web-log.nl/)
Politiek: Zaplog (http://www.zaplog.nl)
Gezondheid: Foodlog (http://www.foodlog.nl)
Kunst/cultuur: Mooismagazine (http://www.mooismagazine.nl)
Muziek: Fine Fine Music (http://www.finefinemusic.com)
Literatuur: De Contrabas (http://www.decontrabas.com)
Internet/ICT: Erwin Blom/Checklist (http://www.erwinblom.nl)
Techniek/wetenschap: Sync (http://www.sync.nl)
Sport/Entertainment/fun: Spunk (http://www.spunk.nl)
Onderwijs: ZB Digitaal (http://www.zbdigitaal.blogspot.com)
Marketing: Spotlight Effect (http://www.spotlighteffect.nl)
Alles wat verder nog mogelijk zou zijn als eigen categorie: Vinama (http://vinama.skynetblogs.be)

-329.jpg
-329.jpg
-330.jpg
-330.jpg

Foto: Mathys / Mobypicture

Patrick Petersen

Vreemde eend Patrick Petersen RDM MA MSc is een ervaren ondernemer, spreker en docent (aan onder andere Nyenrode Business University, Beeckestijn Business School en EURib) die het nuchtere ‘lachen en leren’ combineert in zijn inspirerende optredens. Senior online strateeg, crossmediaal marketeer, contentmarketeer, internetondernemer, internationaal spreker, docent en auteur. Hij studeerde af op divers eigen (content-) marketingmodellen die hij voor tal van internationale organisaties, zoals Heijmans, Hästens, Somfy smart home, Trendhopper holding, T-Mobile Nederland, AtMostTV, TU Delft, IKEA Nederland, MTV Europe en Coolcat, succesvol in de praktijk bracht.