Media02.05.2006

Nieuwe Revu kiest voor Netvlies


1146557486netfleece.jpg
1146557486netfleece.jpg

Het Bredase internetbedrijf Netvlies gaat in opdracht van uitgeverij Sanoma Men’s Magazines (SMM) de nieuwe website van Nieuwe Revu ontwikkelen.

De website krijgt een eigen uitstraling met een door Netvlies te ontwikkelen huisstijl en logo.

Netvlies tekent ook voor het Content Management Systeem, waarmee de webredactie de inhoud regelmatig zelf kan verversen.

Sinds Netvlies vorig jaar de Playboy Cyberclub vernieuwde voor Sanoma Men’s Magazines, is er een intensieve samenwerking ontstaan.

Na succesvolle oplevering van deze betaalsite volgden opdrachten om de algemene website van Playboy te vernieuwen en een b2b-campagnesite voor de uitgeverij te ontwikkelen.

Recentelijk heeft Netvlies ‘Pigman’ ontwikkeld, een online game voor het Voedingscentrum in opdracht van SMM.

Momenteel werkt het Bredase internetbedrijf aan websites voor drie bekende SMM-titels, waaronder Nieuwe Revu. Om welke andere twee magazines het gaat, wordt later bekend gemaakt.

Leon Krijnen

Verslaggever bij BN DeStem. Schrijft over baseball, bouw, techniek, fotografie, mensen, computers, internet, reizen en oldtimers. @Krijnen.Com

Verder lezen over Playboy

Dit plaatje uit de Playboy is niet meer welkom in de tech

Is het een 1 april-grap, of is het echt? Het snijdt in ieder geval een belangrijk punt aan: Lenna, een vrouw die in 1972 in de Playboy stond als centerfold en eigenlijk Lena Forsén heet, wil niet meer worden gebruikt in...

Technology01.04.2024

Dit plaatje uit de Playboy is niet meer welkom in de tech

Ook Playboy stopt nu met Facebook

Playboy heeft aangegeven al zijn accounts op het sociale netwerk te deactiveren. Natuurlijk is het schandaal rond Cambridge Analytica de directe aanleiding. Het databedrijf zou in campagne tijd van de Amerikaanse preside...

Social Media28.03.2018

Ook Playboy stopt nu met Facebook

Playboy start nieuwe editie met Snapchat cover

In oktober 2015 kwam de Amerikaanse Playboy met groot nieuws naar buiten. Het blad gaat stoppen met het publiceren van naaktfoto's. Playboy wil hiermee de missie aanpassen aan de 21e eeuw, nieuwe fans aantrekken en ook...

Media04.02.2016

Playboy start nieuwe editie met Snapchat cover

Nederlandse Playboy blijft naaktfoto’s publiceren

Afgelopen nacht werd bekend dat de Amerikaanse Playboy gaat stoppen met het publiceren van naaktfoto's, omdat je zulke foto's toch al op internet kunt vinden. De Nederlandse Playboy blijft echter doorgaan met het publice...

Media13.10.2015

Nederlandse Playboy blijft naaktfoto’s publiceren

Marly van der Velden in de Playboy verbreekt online records

Rond de verschijning van Playboy’s Kerstnummer bezochten op het hoogtepunt meer dan 10.000 liefhebbers per minuut de diverse online Playboy platforms. Op de eerste dag trokken Playboy en Marly zelfs meer dan een half m...

Online20.12.2013

Marly van der Velden in de Playboy verbreekt online records

Augmented reality op cover van jubilerende Playboy

Playboy bestaat al zestig jaar, maar sinds 1983 kunnen lezers de diepgaande interviews ook in de Nederlandse taal verkrijgen. En het 30-jarig bestaan van dit tijdschrift wordt gevierd met een bijzondere jubileumeditie. 

Entertainment04.10.2013

Augmented reality op cover van jubilerende Playboy

In samenwerking met Layar is de eerste interactieve Playboy beschikbaar

Layar heeft vandaag bekend gemaakt dat ook de Playboy zijn meest recente uitgave verrijkt heeft met digitale content. Met de verkiezing van Playmate van het Jaar voor de deur een mooie gelegenheid om deze 'nieuwe techn...

Online05.02.2013

In samenwerking met Layar is de eerste interactieve Playboy beschikbaar

Eerste video advertentie in Nederlands magazine te zien

UPC introduceert voor het eerst in Nederland een advertentie met een LCD-videoscherm geïntegreerd in de bladzijde van een magazine. Als de lezer de bladzijde openslaat, komt de afgebeelde televisie in de advertentie to...

Advertising02.10.2012

Eerste video advertentie in Nederlands magazine te zien