
Er zijn duizenden euro’s per jaar te verdienen wanneer consumenten net wat slimmer met hun geld omgaan. Dat willen Advance en Vrouwonline laten zien met de interactieve test op de internet site www.meervoorminder.nl.
Uit de Meer voor Minder-test blijkt hoeveel iemand maandelijks kan besparen op zaken als boodschappen, telecommunicatie, verzekeringen en energie, zonder in te leveren op kwaliteit.
Een bijbehorend televisieprogramma zal het interactieve concept ondersteunen. In de 5-delige televisieserie maakt de kijker iedere week kennis met een nieuw gezin. Uit de Meer voor Minder-test blijkt het vaak schokkende bedrag dat het gezin maandelijks kan besparen, zonder in te leveren op kwaliteit. De televisieserie wordt vanaf zondag 1 mei wekelijks uitgezonden op SBS 6 van 19.30 uur tot 20.00 uur.
“Meer voor Minder speelt in op de recente ervaring van veel Nederlanders, dat de kosten van levensonderhoud sterk zijn gestegen”, aldus Frans de Vries, creatief directeur van Advance. “De Meer voor Minder-test helpt deze mensen met veel praktische tips en adviezen waarmee een besparing van soms wel duizenden euro’s daadwerkelijk kan worden gerealiseerd”.
“De thema’s besparen en de beste koop spelen bij Nederlanders in het algemeen een belangrijke rol en bij vrouwen in het bijzonder. Op VrouwOnline is het huishoudboekje een van de best bezochte onderdelen.

De redactie van Dutchcowboys is te bereiken via redactie@dutchcowboys.nl