MTV Networks neemt rol reclamebureau over

Vorig artikel Volgend artikel
MTV Networks neemt rol reclamebureau over

Het concept van de campagne en alle materialen zijn door MTV Networks zelf ontwikkeld en geproduceerd. Sinds vorig jaar heeft de zender haar creatieve afdelingen verenigd in een eigen productiehuis waar in-house alle online en on-air materialen voor dit soort campagnes in opdracht van adverteerders worden ontwikkeld. Het is voor het eerst dat MTV zo'n omvangrijk branded-content project volledig verzorgde, tot aan de displays in de lokale drogisterijen aan toe. 

Zelf ben ik als projectmanager digital in dit project natuurlijk erg trots op onze bescheiden actiewebsite waarvoor we VJ Sascha nog bereid hebben gevonden voor een geinige online cameo. :) Sinds gisteren zijn fans van Sascha op deze pagina dus in de gelegenheid een foto van hun T-shirt creatie te uploaden, vanaf volgende week worden de drie beste weekinzendingen wekelijks live in de TV uitzending van Reaction gehaald via hun webcam en kiest Sascha zelf bij welke dame hij die avond direct op bezoek gaat. 

Marjolijn Kamphuis

Marjolijn is de co-founder en hoofdredacteur van Dutchcowgirls. Daarnaast is ze creatief directeur van OKGO.nl, een digitale studio gericht op blogs, webdesign...

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies