[gerucht] uit een zeer betrouwbare bron:
Je had erop kunnen wachten, een MEGA overstapactie voor onzekere klanten van de ABN AMRO bank. De bank kampt met weglopende klanten ivm de overname perikelen die er nu spelen. Klanten weten niet wat er met hun account zal gaan gebeuren en kijken daardoor verder naar een andere betrouwbare bank
De Rabobank lijkt hier op in te spelen omdat de bank van plan is een Cross Mediale campagne te gaan inzetten om ABN klanten tegen waarschijnlijk zeer gunstige voorwaarden een account te laten openen bij de RABOBANK. Hiervoor wil de Rabobank verschillende internet middelen inzetten en start men een narrowcasting campagne in o.a. horeca gelegenheden. De RABOBANK heeft een uitstekende reputatie wat betreft internet activiteiten en het lijkt me dan ook een meesterzet een overstapactie op te zetten. Viraal, crossmediaal en multimediaal…
Zelf scoorde wij vanuit Creativeions al voor een van onze klanten met een overstapactie. Door de inzet van een Virale campagne in combinatie met een DM campagne haalde we een conversie van maar liefst 42%. ‘TNT In Business’ beloonde dat met een successtory artikel in hun magazine op de voorpagina.
Stel je eens voor dat Rabobank soortgelijke conversies zou halen, wat zou het aandeel ABN dan nog waard zijn?? Mijn advies: verkopen 😉
Leuk detail op de foto: Het nieuwe Rabobank-gezicht Fatima Moreira de Melo links in haar clubtenue van HC Rotterdam met ABN*AMRO als shirtsponsor. Foto rechts bij het Nederlands elftal dat de Rabobank als sponsor heeft 😉
Verder lezen over Crossmedia
Entertainment06.04.2024
Dit is wat Disney World zo bijzonder maakt!
Marketing13.10.2023
5 x waarom stockmedia voor je eigen website heel handig zijn
Media14.09.2023
Artifact: alles wat je moet weten over deze handige nieuwsapp
Media22.03.2023
Havas+Lemz breidt uit met Havas Play
"Voor elk merk het juiste speelveld"DC Business19.01.2023
Zo kies je het juiste kanaal om je boodschap over te brengen
Online10.01.2023
Raad van State geeft advies over reclameverbod voor online gokken
Online13.09.2022
Uitgevers uit onder andere Nederland eisen 25 miljard van Google
Marketing16.06.2022
8 manieren om media monitoring toe te passen in je marketingstrategie
Media monitoring inzetten voor optimaal inzicht over je merkVerder lezen over Rabobank
Mobile21.02.2024
Je kunt je iPhone nu als ‘pinterminal’ gebruiken
Online01.11.2023
Wat is Wero en wat gebeurt er met iDEAL?
Metaverse28.09.2022
Het metaverse wordt door banken gebruikt voor duurzaamheidsdoelen
Online17.05.2022
Waarom je moet oppassen bij geld pinnen in het buitenland
Cybercrime13.04.2022
Tweestapsverificatie van banken gemakkelijk verschalkt door phishing-scams
Banken zijn verwijtbaar als het op de gevolgen van phishing-scams aankomtCybercrime24.02.2022
Banken kunnen phishing via valse bankwebsites grotendeels verhinderen
Hoe een adequate bancaire systeemoplossing tegen phishing in beginsel mogelijk isMobile20.01.2022
Ongevraagde betalingstransacties aan de voordeur of met onbekenden? Beter van niet!
Mobile17.01.2022
Mobiele bankapps kunnen beter worden beveiligd tegen slimme babbeltrucs
Actieve gebruikerskeuzes zijn veiliger dan passieve gebruikerskeuzesVerder lezen over Viral
Social Media24.04.2024
Look between X and Y on your keyboard: wat betekent de viral trend?
Social Media21.04.2024
Deze week viral: ninjakat, crookie en meer
Social Media13.04.2024
Deze week viral: een paleisje, Boer Harm en de Zweedse prins
Social Media06.04.2024
Deze week viral: New York, Greta Thunberg en boze buren
Social Media31.03.2024
Deze week viral: vriendelijke voetballers en verwarde pup
Social Media23.03.2024
Deze week viral: Drentse Beyoncé en Star Wars op Empire State
Social Media16.03.2024
Deze week viral: Max Verstapp’une en Doctor Who
Social Media10.03.2024