Fréderique is werkzaam als social media marketeer. Nieuwsgierig, een tikkeltje tegendraads en energiek. Zo kun je haar het beste omschrijven.
Tony’s Chocolonely, het populaire fair trade chocolade merk waar iedereen zo dol op is en waarvan iedereen de naam verkeerd uitspreekt, introduceert drie limited editions. Nu denk je waarschijnlijk “welke smaken kunnen de popcorn en discodip verslaan?” Dat is sowieso mijn favoriet en die van 10.000 andere mensen. Maar toch komen ze weer met drie interessante smaken.
Op de (menu)kaart
De repen zijn geïnspireerd op een driegangendiner. Ze zetten de drie repen namelijk op de (menu)kaart.
- Je begint met een knapperig broodje Tony’s: donkere melkchocolade met rogge en zeezout
- Daarna zet je je tanden in: zoet-kruidige stoofpeertjes in romige melkchocolade
- En als afsluiter een impactvol toetje: wit stracciatella, witte chocolade met Tony’s eigen cacao nibs en stukjes pure chocolade
De limited editions zijn verkrijgbaar bij Wereldwinkels, WAAR, Marqt, Jamin, de Bijenkorf, kleinere kado- en delicatessenwinkels en in Tony’s Store en webshop natuurlijk. Toch leuk als je nog een kleinigheidje voor iemand zoekt. Of gewoon voor jezelf.
Verder lezen over Food
Coffee corner05.03.2024
Douwe Egberts oudste spaarprogramma van Nederland wordt 100 jaar
Nieuws07.02.2024
KLM zet AI in tegen voedselverspilling
Gadgets16.01.2024
Domino’s DxB: een e-bike met ingebouwde pizza-oven
Het is wel nog een demo-modelNieuws19.09.2023
HelloFresh en Nierstichting gaan voor minder zout
Nieuws31.08.2023
Volkswagen verhoort curryworst smeekbedes
DC Business03.07.2023
Een eigen restaurant beginnen? Hier moet je op letten
Lifestyle28.06.2023
Het is BBQ-tijd: drie tips voor goed vlees
Nieuws20.06.2023