Brett houdt van het creëren van creatieve social posts, inspirerende blogs, toffe nieuwsbrieven en SEO-teksten. Ze is Google Analytics fan en vindt het leuk om (strategische) online marketing plannen te ontwikkelen voor klanten. Verder is ze verslaafd aan reizen, sporten, series en sociale media. Daarnaast heeft ze twee mega mainecoons én is ze in te huren als oppas-poezenmoeder.
Gisterenavond keken maar liefst 2,8 miljoen mensen naar de speciale uitzending van Miljoenenjacht. Eenmalig waren er namelijk mannelijke modellen met gouden koffers te bewonderen in plaats van vrouwelijke modellen.
Kijkcijferrecord
De speciale uitzending is een record voor Miljoenenjacht, dit blijkt uit cijfers van Stichting Kijkonderzoek. Miljoenenjacht was het best bekeken televisieprogramma van de zondagavond, gevolgd door Studio Sport Eredivisie (2,5 miljoen kijkers) en het NOS Journaal van 20.00 uur (1,9 miljoen kijkers). Het spelprogramma van de Postcode Loterij is te zien op RTL4 en wordt gepresenteerd door Linda de Mol. In het spel maken 500 kandidaten kans om een bedrag van € 5.000.000 te winnen door verschillende vragen te beantwoorden. Tijdens de voorrondes vallen er steeds een aantal kandidaten af.
Normaal gesproken openen vrouwelijke modellen de gouden koffertjes maar dankzij een oproep door blogster Johanna Kommerie moesten de dames dit keer plaatsmaken voor kofferjongens.
Facebookpost ging viral
Johanna plaatste een aantal weken geleden een oproep op Facebook: waarom niet een keer mannen met koffertjes in plaats van dames bij Miljoenenjacht?
De Facebookpost ging viral en leverde in totaal zo’n 260.000 likes op. De programmamakers waren overtuigd en ook Linda de Mol zag 26 knappe kofferboys op haar trap wel zitten.
Geslaagde actie!
Televisiekijkend Nederland vond deze actie dus ook wel geslaagd, want we zaten met zijn allen aan de buis gekluisterd. Wij zijn benieuwd of we in de toekomst vaker naar de mooie mannen mogen kijken!
Verder lezen over Televisie
Entertainment28.03.2024
4 dingen die je moet weten als je aan een tv-programma meedoet
Gadgets15.03.2024
Vijf veelgestelde vragen over tv’s beantwoord
Social Media13.03.2024
X wil het plekje van YouTube innemen met lange video’s op tv
Video13.03.2024
YouTube op televisie krijgt meer focus op reacties
Gadgets12.03.2024
Schermen veroorzaken communicatie-achterstand bij kinderen
Gadgets11.03.2024
TV kopen? Dit is het verschil tussen LCD, OLED, QLED en mini-led
Entertainment09.03.2024
Wie is de Mol S24 – Finale: wie is uiteindelijk De Mol?
En de Mol is...Entertainment02.03.2024