Jeroen is al meer dan 15 jaar betrokken bij Dutchcowboys. Voornamelijk als digital content creator. En dan voor alle titels van The Blogidea Factory. Liefhebber van advertising, entertainment, tech, gadgets, en eigenlijk alles online.
Zonnepanelenleverancier PVO International heeft Ogilvy Social.Lab gekozen als bureau om hun ambities voor een duurzamere wereld tot leven te brengen met een nieuwe campagne.
Zonne-energie
De nieuwe campagne moet PVO ondersteunen in hun ambitie om de transitie naar een wereld die draait op zonne-energie te versnellen. Om die ambitie vorm te geven, heeft PVO zich ten doel gesteld om 180 miljoen zonnepanelen – één voor elk huishouden in de Europese Unie – in 2030 geïnstalleerd te hebben. Om deze ambitieuze doelstelling te verwezenlijken moeten nieuwe markten worden betreden, ondersteund door onderscheidende, menselijke communicatie.
Nieuwe markten
Frank Heijckmann, Commercial Director, PVO: “Om nieuwe markten te ontwikkelen, hebben we een grote share of voice nodig, ondersteund door een breed bereik. Tegelijkertijd willen we onszelf positioneren als een menselijk merk in plaats van een afstandelijk B2B-merk. Wij geloven dat Ogilvy Social.Lab het best uitgerust is om ons met beide te helpen en we kijken ernaar uit om met ze samen te werken.”
Ogilvy Social.Lab
Ogilvy Social.Lab, onderdeel van het wereldwijde Ogilvy-netwerk, is de laatste twee jaar exponentieel gegroeid met nieuwe mensen en nieuw leiderschap op zowel business, strategie als creatie. Deze opleving is mogelijk gemaakt door de komst van nieuwe klanten waarvan PVO de meest recente is.
Jai Kotecha, Chief Executive Officer, Ogilvy Social.Lab Amsterdam: “Omdat duurzaamheid een van de grootste uitdagingen van onze generatie is, zijn we er trots op aan de bevordering ervan bij te dragen door de samenwerking met een ambitieus bedrijf als PVO, dat niet alleen een mooi doel nastreeft, maar er ook handen en voeten aan kan geven met concrete oplossingen.”
Verder lezen over Duurzaam
Nieuws22.04.2024
Earth Day 2024: Waarom zijn bijen eigenlijk zo belangrijk?
Technology12.04.2024
2024 is hét jaar om te investeren in een thuisbatterij
En dit is waaromMarketing12.04.2024
135.000 voetstappen voor een duurzame boodschap in de sneeuw
in de strijd tegen plasticNieuws29.03.2024
Het nieuwe plastic-alternatief komt van dit verrassende materiaal
Nieuws22.03.2024
Zonneplan gaat je zonnepanelen uitschakelen op piekmomenten
DC Business21.03.2024
Benzine, diesel of elektriciteit: wat is milieuvriendelijker?
Correlatie tussen prijs en milieuvriendelijkheid van brandstof in NederlandTechnology20.03.2024
Nvidia maakt een tweede planeet aarde om levens te redden
Marketing16.03.2024