De redactie van Dutchcowboys is te bereiken via redactie@dutchcowboys.nl
OTTO.nl, een van ’s werelds toonaangevende e-commerce merken heeft gekozen voor Insider, het Growth Management Platform voor het verhogen van de personalisatie en groei van haar digitale kanalen. Insider volgt de visie van OTTO.nl met het aanbieden van relevante klantervaringen door middel van haar AI-platform en het stimuleren van groei door effectieve klantsegmentatie en personalisatie.
Het door Sequoia ondersteunde Growth Management Platform van Insider wordt al gebruikt door meer dan 600 merken over de hele wereld, waaronder UNIQLO, Philips, Hunkemöller, Decathlon, Samsung, Toyota, Carrefour, MediaMarkt, Estee Lauder, Adidas, Levi’s, Puma, GAP, Virgin, AVIS, Marks & Spencer, Avon, Nissan, BBVA, IKEA en CNN.
Samenwerking
OTTO.nl’s aankondiging over de samenwerking met het Growth Management Platform van Insider komt na een gestructureerde evaluatiefase waarin de platformen werden beoordeeld op basis van relevantie en operationele consistentie.
Een van de redenen waarom OTTO.nl heeft gekozen voor Insider is vanwege de digitale groeimogelijkheden en om de belangrijkste marketingmetrics (CAC, conversies, LTV, AOV, enz.) in kaart te krijgen. Daarnaast biedt Insider geavanceerde segmentatiemogelijkheden en een sterke data unification voor web en mobiel. Door de makkelijk te integreren structuur kan OTTO.nl ideeën omzetten naar zinvolle campagnes zonder ingrijpende IT-vereisten en met de ondersteuning van een breed scala aan ontwerpen en formats.
AI en voorspellende technologie
Insiders geïntegreerde Growth Management Platform werkt door het samenvoegen van datapunten en het gebruik van AI en voorspellende technologie. Zo worden gebruikers gesegmenteerd en actief benaderd. Het cross-channel en tech-advanced platform van Insider richt zich op merkversterking en biedt op die manier persoonlijke ervaringen op basis van historische en voorspellende gegevens met betrekking tot web, mobiel, app, e-mail en meer, in real time.
Insider helpt marketeers het marketingverlies zo veel mogelijk te elimineren door het optimaliseren van de Customer Acquisition Costs (CAC), ROAS (Return On Ad Spend), Conversion Rate, AOV (Average Order Value) en LTV (Lifetime Value).
[Fotocredits © pattilabelle – Adobe Stock]
Verder lezen over Online Marketing
Marketing06.03.2024
OBI4wan, Spotler en Squeezely samen verder als één organisatie
Online22.01.2024
Community Manager Appreciation day: wat doet een Community Manager?
Social Media28.12.2023
Deze merken hebben Snapchat helemaal begrepen
Marketing14.12.2023
Google: ‘Dit zijn de digitale marketingtrends van 2024’
DC Business26.10.2023
Growth hacken: waarom dat anno 2023 zo populair is
Marketing08.09.2023
10 slimme, toepasbare lessen over marketing en werk vanaf Inbound 2023
Marketing06.09.2023
HubSpot komt met HubSpot AI: generatieve AI voor MKB’s
Marketing18.08.2023
HEMA lanceert SLAYMA Roblox-collectie in de populaire game
Rookworstkettingen, tompoucejurkjes en hotdogtasjesVerder lezen over Online Shop
Online09.04.2024
Direct betalen via iDEAL hoeft niet meer: nu kan het in drieën
Online27.03.2024
5 tips zodat je bij online shoppen niks retour hoeft te sturen
Online14.03.2024
Amazon laat AI nu de productpagina’s maken voor verkopers
Online11.03.2024
Webshops pas op: de nieuwe cookiewet wordt volop overtreden
Nieuws04.03.2024
Hoe je vele honderden euro’s per jaar kunt besparen op boodschappen
DC Business22.02.2024
Een goed kassasysteem: de must voor iedere winkel eigenaar
Online25.01.2024
Klarna komt met abonnement op…. betalen?
Online18.12.2023