​Kwettr wint Publieksprijs Accenture Innovation Awards 2016

​Kwettr wint Publieksprijs Accenture Innovation Awards 2016

Vorig artikel Volgend artikel

Afgelopen vrijdag heeft Kwettr de Accenture Innovation Publieksprijs gewonnen. Met bijna 4.000 stemmen van het Nederlandse publiek mag Kwettr zichzelf het meest innovatieve bedrijf van Nederland noemen. Ze hebben met deze Publieksprijs €25.000 investeringsgeld gewonnen.

Social Media

Kwettr maakt digitale pop up stores voor externe opdrachtgevers waar klanten kunnen betalen met social media data. Klanten kunnen bijvoorbeeld een kortingscoupon downloaden in ruil voor een tweet, like of follow. Ze maken deze pop up stores voor veel verschillende bedrijven. Zo zijn er al stores geweest voor café's, platenlabels, een kunst webshop en een muziek app.

Accenture Innovation Awards

Jaarlijks houdt Accenture de Innovation Awards. Met deze innovatiewedstrijd willen zij innovatieve bedrijven uit Nederland de aandacht en erkenning geven die zij verdienen. De Innovation Awards zijn opgedeeld in 11 categorieën en een Publieksprijs. Iedere categorie heeft een eigen winnaar, die gekozen wordt door een jury. Deze winnaars krijgen een Blauwe of een Groene Tulp.

De winnaar van de Publieksprijs wordt gekozen door het Nederlandse publiek. Tot 21 oktober kon iedereen stemmen via LinkedIn, Twitter en/of Facebook.

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies