DC Business22.11.2016

Een andere blik op eventorganisatie: 10 nieuwe invalshoeken


RAI Insights trendrapport

De wereld om ons heen verandert in hoog tempo. Er wordt een fundamentele transformatie doorgemaakt waar een hoop kleine veranderingen aan ten grondslag liggen. We leven in een tijd waarin onze keuzes meer invloed hebben op maatschappelijke aspecten dan ooit tevoren. Mondiale en lokale veranderingen hebben ook invloed op sector voor beurzen, congressen en eventmarketing, maar hoe ziet die invloed er precies uit? In het RAI Insights trendrapport vind je tien invalshoeken voor eventprofessionals die zij kunnen gebruiken voor een andere blik op evenementorganisatie. Het trendrapport geeft daarnaast ook tips om evenementen extra glans te geven.

Verandering

Evenementen moeten veranderen en de drang naar verandering is nog nooit zo groot geweest als nu. Iedereen verwacht complete belevingen die waarde, content, contacten en plezier-met-tech, ROI en baanbrekende ervaringen bieden. RAI Amsterdam wil experimenteren om betere oplossingen te vinden.

In het trendrapport vind je daarom tien nieuwe invalshoeken die eventprofessionals kunnen gebruiken. Maar er is meer dan dat: je vindt in het rapport ook ervaringen van internationale professionals op gebied van eventorganisatie die hun best practices laten zien en een vooruitziende blik geven.

Nieuwe ideeën

Op gebied van eventorganisatie moeten een hoop keuzes gemaakt worden: kies je voor groot of voor klein, ga je voor een live-event of voor opgenomen? Doe je het binnen of buiten, ga je voor business of ontspanning? Dit rapport heeft je ideeën en nieuwe inzichten. Het is inspiratie voor de toekomst.

Downloaden

Je kunt het allemaal lezen in het Engelstalige RAI Insights trendrapport, dat je hier kunt downloaden.