De redactie van Dutchcowboys is te bereiken via redactie@dutchcowboys.nl
BrandDeli en Disney hebben aangekondigd intensief te gaan samenwerken. BrandDeli zal per 1 oktober de exclusieve ad sales partner zijn van Disney in de Nederlandse markt. Naast Disney vertegenwoordigt BrandDeli ook de kidsplatformen Nickelodeon en Momio.
Allard Ruyl, CEO van BrandDeli: “Met de toevoeging van Disney heeft BrandDeli de twee sterkste mediamerken voor kids ter wereld in haar portfolio. Wij bieden adverteerders daarmee een breder campagnebereik, efficiëntere inkoop en een groei in Brand Partnerships-mogelijkheden.”
Disney & advertising
De advertisingsales in Nederland deed Disney zelfstandig, maar nu is de stap gezet om in de Nederlandse markt de krachten te bundelen. Eva van Lemmen, Head of Disney Media Sales & Partnerships hierover.
“De media versplintert, vooral onder de kidsdoelgroep. Wij zijn daarom op zoek gegaan naar een partner met wie wij samen op deze beweeglijke markt kunnen inspelen. BrandDeli is reeds marktleider in de kidsdoelgroep. Met hun ervaren kidsteam, groot netwerk, veelzijdige expertise en gestroomlijnde, professionele organisatie is BrandDeli voor ons de beste partij om mee in zee te gaan.”
Het merk Disney
Allard Ruyl: “Wij zijn enorm trots om een sterk merk als Disney te mogen toevoegen. Het geeft een positief signaal aan de markt: wij blijven investeren in kidsmarketing. Kinderen zijn de consumenten van de toekomst en ook op jonge leeftijd hebben zij al veel invloed op aankopen binnen het gezin. Wij zien dat naast de core kidsadverteerders ook steeds meer niet-traditionele kidsadverteerders hun campagnes aanvullen met communicatie richting kinderen.”
BrandDeli zal verantwoordelijk worden voor de TV-spot-reclameverkoop en Brand Partnerships-oplossingen op zowel Disney XD als Disney Channel. Met de toevoeging van Disney levert BrandDeli de adverteerder met haar kidsportfolio een totaalbereik van 1 miljoen kids (6-12 jaar) per maand.
Verder lezen over Disney
Entertainment07.04.2024
Disney’s nieuwe animatronics zijn levensecht
Entertainment06.04.2024
Dit is wat Disney World zo bijzonder maakt!
Entertainment05.04.2024
Disney komt met Star Wars-shorts: releasedatum is geen verrassing
Entertainment05.04.2024
Disney+ verbiedt het straks ook om accounts te delen
Entertainment25.03.2024
Doctor Who krijgt de Disney-behandeling: check de nieuwe trailer
Entertainment19.03.2024
Star Wars: The Acolyte – Dit is de eerste trailer van de serie
Entertainment13.03.2024
Dit geeft de gemiddelde Nederlander uit aan streaming
Entertainment11.03.2024
Oscars 2024: hier stream je alle winnaars
Verder lezen over Online Advertising
Advertising10.04.2024
Adverteren in een podcast: hoe effectief is dat?
DC Business06.03.2024
Eindhoven Airport heeft in Techonomy een nieuwe digitale partner
Nieuws05.02.2024
Commerciële ontstoppingsmiddelen slecht voor afvoer en milieu
Hersenspoeling door veelvuldig adverteren blijkt te werken!Advertising10.01.2024
3 voorspellingen voor de beste privacy-first advertenties in 2024
Video22.11.2023
Waarom YouTube ineens een stuk trager is geworden
Nieuws07.11.2023
Nieuwe regels voor politieke advertenties in de EU
Ze gelden echter nog niet voor de Nederlandse verkiezingen van 22 novemberSocial Media03.10.2023
Reclames kijken op TikTok? Je kunt het straks afkopen
Social Media02.09.2023