LinkedIn lanceert iPad-app

Vorig artikel Volgend artikel
LinkedIn lanceert iPad-app

LinkedIn, het professionele netwerk met meer dan 150 miljoen leden wereldwijd en meer dan 34 miljoen in Europa, breidt vandaag zijn aanbod van mobiele applicaties uit met de lancering van de LinkedIn-app voor de iPad (op dit moment enkel beschikbaar in het Engels).

Steeds meer LinkedIn-leden bezoeken het netwerk via mobiele applicaties, op dit moment is dat volgens LinkedIn 22%. Hiermee is dit het snelst groeiende onderdeel van de consumentendiensten van LinkedIn. Bij het bouwen en vormgeven van de iPad-app is rekening gehouden met de manier waarop professionals hun iPad gebruiken. Functies van de app zijn:

- 'Calendar feature': Geeft een informatief overzicht van alle mensen waarmee je die dag een meeting hebt en wat je over hen moet weten.
- 'News you can use': Geeft actueel en relevant nieuws dat door contacten en branchegenoten gelezen en gedeeld wordt.
- 'Build your professional brand': Hiermee kun je eenvoudig in contact komen met vakgenoten en jouw ervaringen delen.

Ariel Eckstein, Managing Director LinkedIn EMEA: "We merken dat steeds meer professionals LinkedIn onderweg gebruiken. Om hierop in te spelen hebben we de iPad-app ontwikkeld, hiermee willen we professionals helpen om slimme zakelijke beslissingen te nemen en om bijvoorbeeld beter voorbereid te zijn op afspraken."

screen-ipad-linkedin

De LinkedIn iPad-app is gratis en vanaf vandaag te downloaden in de US App Store.

Meer content

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies