Suzuki en Volvo lanceren social media campagnes

Vorig artikel Volgend artikel
Suzuki en Volvo lanceren social media campagnes

Suzuki en Volvo zijn beide social media campagnes gestart om consumenten in aanmerking te laten komen met hun merk. Suzuki maakt een grote entree op Facebook, Twitter, YouTube, Flickr and LinkedIn terwijl Volvo een S60 R-Design campagne is gestart via Facebook.

Vrienden van Suzuki krijgen de mogelijkheid te lezen en reageren op recent en breaking nieuws, kunnen zoeken naar beeldmateriaal van zowel oude als nieuwe modellen en video materiaal bekijken van de auto's. Klanten kijgen verder de mogelijkheid zich in te schrijven voor een testrit via Facebook.

Rebecca Morrison, nationaal communications manager Suzuki UK: "We are all extremely excited about the social media campaign. It gives us a unique opportunity to engage in conversations with existing customers and allows us to reach new consumers who may not have had a relationship with the brand in the past."

Ondertussen heeft Volvo in de UK een competitie gestart op de Inside Volvo UK Facebook site voor het vinden van Europa's grootste en/of mooiste rit, waar gestemd op wordt door de fans. De persoon die de competitie wint zal de grootste prijs winnen die ooit is weggeven via Facebook in de UK, een gloednieuwe Volvo S60 R-Design.

The Greatest Drive competitie is niet alleen om erachter te komen wat de beste weg in Europa om op rond te rijden. "Een reis is veel meer dan alleen het asfalt waar je overheen rijdt. Het kan ook een geweldig uitzicht bevatten, of juist leuk zijn vanwege de personen die erbij zijn. Het kan een rusitge rit van 200 km zijn of een sensationeel ritje over 2 km door de bergen, de keuze is geheel aan de deelnemer," aldus Volvo.

Meer content

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies