Hyves introduceert fanpagina's

Vorig artikel Volgend artikel
Hyves introduceert fanpagina's

Vanaf vandaag is het mogelijk om op Hyves een speciale fanpagina aan te maken, om ook zo in contact te komen met fans. Deze officiële plek binnen het netwerk speelt in op de behoefte van marketeers om structureel sociaal te zijn. Hyves helpt marketeers op weg met advies en een model over 24/7 aanwezigheid. Heineken, Vodafone, Axe, Lipton en Nike zijn de eerste merken met een Hyves fanpagina.  

De Hyves fanpagina is een direct aanspreekpunt voor de fan, merken kunnen via de pagina hun fans op de hoogte houden van het laatste nieuws en met hen de dialoog aangaan. De fanpagina kan volledig in de beleving van het merk worden vormgegeven waardoor het voor de Hyver meteen duidelijk dat de fanpagina door het merk wordt beheerd. 

Daarnaast verschaft de pagina uitgebreide statistieken en inzicht in wie hun fans op Hyves zijn. Wanneer een officiele fanpagina is gelanceerd krijgen fans daarvan bericht en hebben ten alle tijden de mogelijkheid zich af te melden.

"Merkenpagina’s bestaan al jaren, onofficieel en vaak opgericht door fans. Met dit nieuwe product van Hyves hebben merken een mogelijkheid om structureel sociaal te zijn, zijn ze beter vindbaar en zichtbaar. Hyves heeft in samenwerking met Ingmar de Lange twee modellen ontwikkeld om merken meer handvatten te geven voor hun 24/7 aanwezigheid," aldus Judith Hordijk, Brand insights manager bij Hyves.

In Facebook bestaat deze mogelijkheid al langer en het is mooi dat Hyves nu ook bedrijven deze mogelijkheid biedt. Wederom een extra mogelijkheid om jezelf als bedrijf online te profileren.

-1170.jpg
Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies