Online makelaar goes social

Vorig artikel Volgend artikel
Online makelaar goes social

De directeur -René Noorman- van online makelaar Beetjehulp.nl heeft al eerder aangegeven dat deze makelaar niet zomaar een 'copycat' is van aanwezige 'makelaarslanden'.

De twee concurrenten heb zelfs voor de rechter een-en-ander uitgevochten. Het bijna volledig online gaan van een makelaardienst is niet zo heel bijzonder meer. Beetjehulp hoopt in de lastige woningmarkt een beetje hulp uit de social media te krijgen. Twitteren deden ze al. Viraal gingen ze al een tijdje. Onlangs lanceerde ze een blog die het huizenaanbod in een sociaal daglicht zet.

'Crowdsourcing, social media, collaboratie.. Of hoe je het ook noemt. Het is de klant die tegenwoordig de aangeboden makelaarsdiensten vormgeeft, niet de makelaar zèlf. Die mondige klant zoeken wij bewust op om zo onze diensten beter te maken'. Aldus Floor Boerma, online marketeer van Beetjehulp.nl. Wat doe jij?

Patrick Petersen

Patrick is auteur, internet-ondernemer, spreker, docent en fanatiek blogger.

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies