Media26.03.2014

Willemijn Vader over geïntegreerde pr: het verhaal van Paypal


Het medialandschap verandert en daardoor verandert het vak public relations mee. In een eerdere aflevering vertelde Willemijn Vader van Whizpr over PR in 2014. In dit tweede deel illustreert ze een geïntegreerde pr-strategie aan de hand van een actuele case van Paypal.

Willemijn Vader is creatief directeur van pr- en social media adviesbureau Whizpr en merkt een verandering in public relations. In een eerder video interview met 180sec.tv vertelde ze over de veranderende vraag van klanten en de reactie van public relations bureaus daarop.

In deze vervolgaflevering illustreert ze een geïntegreerde benadering aan de hand van een specifieke case van Paypal. Hoe een verhaallijn over veilig mobiel betalen doorgetrokken wordt naar verschillende middelen, zoals aandacht in de pers, Facebookcampagnes tot mailings. 

Jeroen de Hooge

Jeroen is al meer dan 15 jaar betrokken bij Dutchcowboys. Voornamelijk als digital content creator. En dan voor alle titels van The Blogidea Factory. Liefhebber van advertising, entertainment, tech, gadgets, en eigenlijk alles online.