KLM van start met 'Be My Guest' campagne

Vorig artikel Volgend artikel

KLM lanceerde eind vorige week de nieuwe 'Be My Guest' campagne. Daarmee worden mensen overal ter wereld uitgenodigd om online een gesprek te hebben met 1 van de 6 Bekende Nederlanders die deelnemen aan de campagne: Armin van Buuren, Ruud Gullit, Yfke Sturm, Wubbo Ockels, Jeroen Krabbé en Hella Jongerius.

KLM heeft voor deze personen gekozen, omdat ze in Nederland toonaangevend en pionier zijn in hun vakgebied. Uit de online gesprekken met de zes Nederlandse iconen blijkt welke deelnemer vanuit gedeelde interesse de beste reisgenoot is. Totaal kunnen zes deelnemers een reis winnen, één reisgenoot per Bekende Nederlander.

Het concept van de Be My Guest campagne sluit aan bij KLM's Meet & Seat service, waarmee mensen die een KLM-vlucht hebben geboekt voor hun interessante mensen kunnen ontmoeten die ook aan boord zullen zijn. Op een beveiligd deel van KLM.com kunnen passagiers hun Facebook- of LinkedIn-profiel delen en die van medereizigers bekijken. Zo kan bijvoorbeeld een afspraak worden gemaakt om tijdens de vlucht naast elkaar te zitten.

Met het oog op privacy worden deze gegevens standaard twee dagen na de laatste vlucht gewist. Meet & Seat is inmiddels op alle intercontinentale KLM-vluchten beschikbaar.

Meer content

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies