De redactie van Dutchcowboys is te bereiken via redactie@dutchcowboys.nl
KLM lanceerde eind vorige week de nieuwe ‘Be My Guest‘ campagne. Daarmee worden mensen overal ter wereld uitgenodigd om online een gesprek te hebben met 1 van de 6 Bekende Nederlanders die deelnemen aan de campagne: Armin van Buuren, Ruud Gullit, Yfke Sturm, Wubbo Ockels, Jeroen Krabbé en Hella Jongerius.
KLM heeft voor deze personen gekozen, omdat ze in Nederland toonaangevend en pionier zijn in hun vakgebied. Uit de online gesprekken met de zes Nederlandse iconen blijkt welke deelnemer vanuit gedeelde interesse de beste reisgenoot is. Totaal kunnen zes deelnemers een reis winnen, één reisgenoot per Bekende Nederlander.
Het concept van de Be My Guest campagne sluit aan bij KLM’s Meet & Seat service, waarmee mensen die een KLM-vlucht hebben geboekt voor hun interessante mensen kunnen ontmoeten die ook aan boord zullen zijn. Op een beveiligd deel van KLM.com kunnen passagiers hun Facebook- of LinkedIn-profiel delen en die van medereizigers bekijken. Zo kan bijvoorbeeld een afspraak worden gemaakt om tijdens de vlucht naast elkaar te zitten.
Met het oog op privacy worden deze gegevens standaard twee dagen na de laatste vlucht gewist. Meet & Seat is inmiddels op alle intercontinentale KLM-vluchten beschikbaar.
Verder lezen over KLM
Nieuws07.02.2024
KLM zet AI in tegen voedselverspilling
Lifestyle23.10.2023
4x tips voor een onvergetelijke vakantie naar Aruba!
Technology13.10.2023
KLM stapt in Zweedse maker van elektrische vliegtuigen
Nederlandse luchtvaartmaatschappij gaat adviseren bij de ontwikkeling van de ES-30Technology10.10.2023
Gezocht: namen voor nieuwe KLM vliegtuigen
KLM laat het personeel meedenken en -beslissenTechnology26.09.2023
KLM zet volgende stap in de vervanging van de Boeing vloot
KLM kiest voor de Airbus A350 voor lange vluchten.Nieuws10.08.2023
KLM gaat minder naar het Midden-Oosten vliegen
Technology26.04.2023
TU Delft-studenten AeroDelft bouwen waterstofvliegtuig met KLM
Technology29.03.2023