Martini start online campagne

Maandag 26 oktober 2009 start Martini Nederland met nieuwe online campagne.

De basis is deze video van bijna 3 minuten met muziek van Caro Emerald. Het doel van de campagne is om de doelgroep te herinneren aan Martini en waar het voor staat: Italiaanse schoonheid, genieten van het moment, en de simpele toegankelijkheid van een stijlvol drankje.

De nieuwe campagne is speciaal ontwikkeld in opdracht van Martini Nederland voor de Nederlandse markt en wordt ondersteund door online advertising in de vorm van pre-rolls en bannering. Verder hebben ze ook een grote rol weggelegd voor Social Media (Facebook- en Hyves-pagina) en Online PR. Het is voor het eerst dat het internationale merk Martini een lokale merkcampagne lanceert die alleen online te zien is.

Reacties (3)

    • Bram Koster

    Goh, vernieuwend. Lijkt totaal niet op de Bacardi-campagnes en al die andere mooie-mensen-hebben-een-feestje-met-drankje-erbij filmpjes.

    Prettig om naar te kijken, maar onderscheidend?

    Do 22 okt 2009, 00:30 [reply]

    • Greg

    Lokale merkcampagne, gericht op de Nederlandse markt? Haha.

    Vr 23 okt 2009, 14:21 [reply]

    • moos.

    Ik was laatst nog op precies zo'n feestje in Eibergen.

    Za 24 okt 2009, 05:30 [reply]

Reageren

  • HTML niet toegestaan. URL's worden automatisch clickable.
    * E-mail adres wordt niet getoond

Recommend on Google

Headlines

© 2004-2014 Dutchcowboys.nl - All Rights Reserved.

All views and opinions expressed are those of the authors of Dutchcowboys.

All trademarks, slogans, text or logo representation used or referred to in this website are the property of their respective owners. Sitemap

Hosted by Nines