Layar en Vtwonen komen met mobiele commerciële innovatie

Vorig artikel Volgend artikel

Het jaarlijkse extra vtwonen tijdschrift Magalogue maakt dit jaar voor het eerst de koppeling met mobiel. Door een Layar verrijking kunnen lezers met een iPhone of Android toestel vtwonen producten op hun mobiel bekijken en direct bestellen. 

In de Magalogue kunnen honderden producten direct worden gekocht. Door de pagina in de Magalogue te scannen opent zich een digitale laag en worden 'direct koop' knoppen getoond boven de producten die de lezer naar de mobiele webshop van vtwonen brengt. In de mobiele webshop kan meteen worden afgerekend met bijv. Paypal of kunnen producten worden toegevoegd aan een winkelmandje. Op deze manier biedt vtwonen haar lezers de mogelijkheid om snel te kunnen kopen zonder alle pagina's te voorzien van QR codes.

"We zijn erg blij dat we de vtwonen Magalogue een extra laag hebben kunnen meegeven, waardoor direct shoppen met je smartphone mogelijk wordt," zegt marketingmanager Anita de Beijl van vtwonen. "Het is de ultieme shopable experience die past bij de uitbreiding van het merk vtwonen naar verschillende platformen.

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies