'Checkwish' winnaar van de Sanoma Media App Challenge

Vorig artikel Volgend artikel
'Checkwish' winnaar van de Sanoma Media App Challenge

Tijdens de finale van de Sanoma Media App Challenge is het app idee 'Checkwish' van Keyhe Delsink als winnend idee gekozen. Checkwish is een app waarmee je je wensen deelt en laat uitkomen, om zo het beste uit het leven te halen. Ook kun je als gebruiker een actieve rol vervullen in het laten uitkomen van wensen van anderen.

Winnaar van de App Challenge Keyhe Delsink: "Mijn levenswens is om mensen te inspireren door middel van communicatie. Mooie dingen maken en daarmee mensen prikkelen. Dat doe ik in het dagelijks leven als art director bij Woedend! en met het bedenken van deze app. Ik had het idee al een jaar en heb het langzaam steeds meer uitgewerkt. Ik ben blij dat ik nu door de App Challenge de kans krijg om dit idee verder te brengen."

Herman Kienhuis, juryvoorzitter App Challenge: "De inzending sprong er meteen uit vanwege de passie waarmee het idee was uitgewerkt. Dit werd vandaag door de presentatie nog eens extra duidelijk. Het is een zeer positief en functioneel idee. Daarnaast was de visuele uitwerking zeer uitgebreid en inspirerend. We gaan snel kijken of we dit idee met Keyhe kunnen realiseren."

De andere gepresenteerde ideeën waren zeer uiteenlopend en van hoge kwaliteit. Zo was er een app waarmee je zelf lessen kan samenstellen, een meditatietrainer, een app waarmee je als ouder thuis de op dat moment werkende ouder op de hoogte kan houden van de stappen van het kind, een app waarmee je verse producten bij je in de buurt kan lokaliseren en een game waar kinderen niet alleen veel plezier aan hebben maar ook verkeersregels mee leren.

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies