Mobile11.09.2008

Nieuwe samenwerking Bluetoothreclame.nl


nieuwe-samenwerking-bluetoothreclame-nl.jpg
nieuwe-samenwerking-bluetoothreclame-nl.jpg

Bluetoothreclame.nl is een nieuwe samenwerking aangegaan met Telefuture en IMCI; beiden belangrijke pioniers in het commerciële gebruik van nieuwe media. Met deze samenwerking creëren de drie bedrijven een stevige basis die moet zorgen dat zij in de snel uitbreidende markt van bluetooth-promoties de leidende positie vasthouden.

In het recente verleden haalde bluetoothreclame.nl vooral de publiciteit door haar acties bij de concerten van Marco Borsato in het Gelredome en voor SBS6.

Nu is de markt flink in ontwikkeling. Het gebruik van bluetooth-technologie bij promoties en reclame neemt wereldwijd een grote vlucht. In Shanghai worden naar aanleiding van bluetooth-promoties meer dan 800.000 berichten per dag verstuurd. Ook in Nederland breidt Bluetoothreclame.nl haar activiteiten snel uit.

Zo werd al samengewerkt met:
L’Oreal, Aegon, Tom-Tom (in samenwerking met Mobilebillboards), Lebara, Coolcat, Warner Bros en met Sensation.

De verwachting is dat deze nieuwe samenwerking voor bluetoothreclame.nl zal leiden tot een versteviging van de rol als marktleider en meer mogelijkheden creëren om de groei van de markt nog verder te versnellen.

Remco Rouffaer, Directeur van Bluetoothreclame.nl: “Het is mooi dat we partners hebben gevonden die hun eigen kennis en uitgebreide ervaring in het gebruik van nieuwe media inbrengen. Dat zorgt, naast de financiële voordelen, voor uitbreiding van mijn team, voor een versterking van ons aanbod en voor meer kansen om de markt nog verder naar ons toe te trekken.

Via: Mobilecowboys

Jeroen de Hooge

Jeroen is al meer dan 15 jaar betrokken bij Dutchcowboys. Voornamelijk als digital content creator. En dan voor alle titels van The Blogidea Factory. Liefhebber van advertising, entertainment, tech, gadgets, en eigenlijk alles online.