Klassiek videospel Pong herleeft in Advergame LG Shine Challenge

Vorig artikel Volgend artikel
1190094546pomg

game ingezet bij introductie nieuwe kleuren LG Shine

LG Electronics heeft het aloude tennispel Pong, een van de allereerste videospelletjes, nieuw leven ingeblazen. Het tennispel wordt ingezet voor de introductie van de nieuwe LG Shine kleuren.

De populaire multimedia telefoon LG Shine, voorheen alleen in Shining Silver te koop, is nu ook in kleuren Shine Pink en Shine Titanium Black verkrijgbaar. In de LG Shine Challenge nemen de nieuwe Shine toestellen van LG de plaats in van de vertrouwde lichtbalkjes. Verrassende elementen, als een publiek dat zich met het spel bemoeit, maken het spel spannend en verslavend om te spelen.

Door je vrienden uit te nodigen, krijg je het publiek op je hand en verhoog je je winkansen. Wekelijks wordt onder de 10 beste spelers een toestel verloot. De drie beste spelers gedurende de actieperiode krijgen een LG Shine naar keuze thuis gestuurd. En ook als je niet tot de topscoorders behoort maak je dagelijks kans op het multimedia toestel. Een per mail toegestuurde challenge code fungeert als persoonlijk geluksnummer. De LG Shine Challenge loopt tot 30 november 2007 en kan onbeperkt worden gespeeld. Je kan de LG Shine Challenge spelen op http://www.winnenmetlg.nl

online introductiecampagne De introductiecampagne van de LG Shine KE970 is ontwikkeld door Spindokters | Interactive Mediators. Het Tilburgse 4Webdesign tekende voor het spelontwerp. De LG Shine Challenge game wordt ondersteund door banneradvertising op verschillende online advertising netwerken, promotie op gameportals van de Spill Group en seeding van de game in social communities. Spindokters | Interactive Mediators was ook verantwoordelijk voor de succesvolle campagne rondom de introductie van de LG Chocolate, de populaire voorganger van de Shine.

Paul van Heel

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies