Nexon wil met Maplestory Nederlandse markt veroveren

Vorig artikel Volgend artikel
Nexon wil met Maplestory Nederlandse markt veroveren

Wereldleider in online games Nexon Group wil met MapleStory de Nederlandse markt veroveren. MapleStory is een online game voor alle leeftijden dat vermaakt en tegelijk opvoedkundige waarde heeft. Een kenmerk van MapleStory is dat het spel kindvriendelijk is. Teneinde de toegankelijkheid voor deze doelgroep te vergroten is Nexon een samenwerking aangegaan met Wallie.

Wallie is een internet micro payment bedrijf in Europa en South America en behoort tot de Top 3 in de wereld. Met een goedkope prepaid kaart kunnen retailers en online gamesproducenten een eenvoudig betaalmiddel aanbieden op internet.

Maple Story was een enorme hit toen het in 2003 in Korea werd geïntroduceerd. Maple Story Europa wordt vanaf mei 2007 aangeboden in vijf talen: Engels, Duits, Frans, Spaans en Nederlands. Het spel wordt vooral gespeeld door Tweenagers, kinderen in de leeftijd van twaalf tot 16 jaar.

De recente toevoeging van de Wallie-card als dienst bij MapleStory Europe biedt een veiliger en duidelijker betaalmethode voor het jongere publiek die hun in-game avatars graag uitbreiden en aankleden.

John T. Knieriem

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies