Gaming11.06.2007

Balletje hooghouden voor pro’s


1181569844picture-3.jpg
1181569844picture-3.jpg

Het maken van een advergame is een lastige opgave, als gamedesigner moet je rekening houden met de wensen van de klant, maar nog meer moet je proberen je spelers enthousiast te krijgen. Mediamonks is hier uitstekend in geslaagd met Vediorinho, een leuke game ter promotie van een door Vedior gesponsorde beachsocces-event.

Het spel is een combinatie van “balletje hooghouden” en arkanoid, waarbij je met de bal moet proberen de wolken weg te “schieten” en zo punten verdiend en power-ups kan krijgen. Het spelletje speelt vanaf het begin lekker weg en weet gelijk te boeien door eenvoud, leuke power-ups en veel levels. Leuk spelletje voor even tussendoor en wie weet win je die reis naar Brazilië wel!

Jeroen de Hooge

Jeroen is al meer dan 15 jaar betrokken bij Dutchcowboys. Voornamelijk als digital content creator. En dan voor alle titels van The Blogidea Factory. Liefhebber van advertising, entertainment, tech, gadgets, en eigenlijk alles online.