De redactie van Dutchcowboys is te bereiken via redactie@dutchcowboys.nl
Slechts een kleine minderheid van de marketeers maakt bij zijn campagnes nooit gebruik van Facebook. Dat is de conclusie van een onderzoek gedaan door SeeWhy. Slechts 2% van de ondervraagde marketeers zegt geen enkel plan te hebben om het sociaal netwerk in zijn campagnes in te schakelen. Verder is 20% niet helemaal zeker. Facebook wordt vooral gebruikt om verkeer te genereren naar bestaande e-commerce websites (67%), terwijl 44% zegt voor specifieke promoties en lanceringen Facebook-applicaties te willen toepassen in plaats van micro-sites. Ook zegt 26% van plan te zijn om zelf e-commerce applicaties uit te bouwen op Facebook.
De website WebProNews wijst erop dat Facebook enkele maanden geleden een speciaal applicatie-aanbod heeft opgezet voor commerciële toepassingen. Volgens SeeWhy heeft 68% van de online marketeers daar al op ingeschreven of heeft plannen in die richting. Via
Verder lezen over Facebook
Social Media22.02.2024
Je kunt je Facebook-berichten straks doorposten op Threads
Social Media14.02.2024
Raar geluid bij het scrollen op Facebook? Zo zet je het uit
Online07.02.2024
Facebook, Instagram en Threads geven AI-afbeeldingen een label
Social Media02.02.2024
Mark Zuckerberg zegt sorry voor mentale schade social media
Social Media29.01.2024
Social medium Facebook wordt 20 jaar: is het nog vernieuwend?
Feestboek, maar dan echtSocial Media12.01.2024
Bewust omgaan met social media overload: 8 tips voor mindful telefoongebruik
Social Media28.11.2023
Waarom je even geen Bumble-ads op Instagram ziet
Social Media06.11.2023